События в Одессе 16 марта 2018

Практикум для замовників на тему “Публічні закупівлі в системі Prozorro"

16 марта 2018, 09:30
категория: семинар/тренинг
1090 грн
место: Адрес проведения (уточняется при регистрации)

16 березня. Новий план, нові теми, нова практика. Семінар "експрес-тренінг, практикум" для замовників на тему “Публічні закупівлі в системі Prozorro, новинки та аналітика. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. Розставляємо акценти: “допороги” та “надпороги”. 27 січня 2018 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель». Чого ж очікувати замовникам і учасникам в зв’язку з прийнятими змінами Для тих, хто вже розпочав працювати за Законом "Про публічні закупівлі." Вартість участі у семінарі — 1090 грн. Ми не будемо банально переказувати закони та нормативні акти. Наша головна мета — навчити вас роботі з майданчиками, визначати предмет закупівлі по-новому, орієнтуватись у нововведеннях нового Закону «Про публічні закупівлі», формувати тендерний комітет та призначати уповноважену особу, встановлювати критерії оцінки, правильно проводити допорогові та надпорогові закупівлі, встановлювати вимоги до учасників за статтями 16 і 17. Та розповісти, як набуті навички допоможуть вам у повсякденній роботі в тендерному комітеті. А завдяки практичним завданням і розгорнутим відповідям ви отримаєте достатньо знань для вирішення питань щодо публічних закупівель. місце зустрічі: м. Одеса дата зустрічі: 16 березня 2018 року Вартість участі у семінарі — 1090 грн. Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату. Шановні замовники, будь-ласка зважайте на обмежену кількість місць, завчасно бронюйте місця для участі. На вас чекають: фахівці з державних закупівель, індивідуальні обговорення ваших проблемних питань, безліч роздаткового матеріалу з врахуванням останніх змін, смачний бізнес-ланч, та сертифікат. Детальніше: http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/ Для замовлення звертайтесь: за тел: (044) 451-85-71 або e-mail: radnukdz@gmail.com НАВЧАЄМО ПРАВИЛЬНО ПРОВОДИТИ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ План 09:15 – 9:30 Реєстрація учасників семінару Відкриття семінару. Вступне слово. 9:30 -10:30 Загальна частина: - допороги і надпороги вартісні межі та особливості; - «звіт про укладенні договори» - коли та у які строки звітуємо?; - яку інформацію по звіту про укладений договір розміщуємо в систему?; - розгляд практичних ситуацій; - алгоритм проведення допорогової закупівлі; - основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів; - Увага! Моніторинговий портал Dozorro; - цікаві пошуки для визначення предмета закупівлі; - Конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання. 10:30 – 10:40 Перерва на каву 10:40 – 12:00 Планування процедур закупівлі: - як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?; - алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку; - як краще планувати – на рік: наперед чи поступово?; - які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?; - порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках; - недійсність договору через поділ предмета закупівлі; - чи потрібно додатково розміщувати річні плани відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації»?; - розгляд практичних ситуацій. 12:00 – 12:30 Бізнес-ланч 12:30 – 14:30 Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору: - які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?; - чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договру?; - істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір? - захист інтересів за договором; - види оперативно-господарських санцій; - штрафні санкції за договором - строки укладання договорів; - вимоги для укладання договору; - зміна істотних умов договору про закупівлю; - як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?; - продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року; - недійсність договору про закупівлю; - інші питання стосовно укладення договору та внесення змін; Закупівля електричної енергії в 2018 році – що нового чекає замовника? 14:30 – 14:40 Перерва 14:40 – 16:00 Звітування за процедурами закупівлі: - проблеми автоматичного формування звіту про результати проведення процедури закупівлі; - коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору?; - звіт про виконання договору проблемні моменти та рішення суду; - модуль аналітики - bi.prozorro.org; пошуково-аналітична система - .007.org.ua; антикорупційний монітор. 16:00 – 17:00 Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель - які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?; - порядок проведення перевірок закупівель?; - чи будуть аудитори перевіряти допорогові закупівлі?; - підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику). - хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?; - як працюють автоматичні індикатори ризиків?; - яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?; - коли особа не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?; - що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?; - коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі? 17:00 – 17:15 Підсумки семінару. Відповіді на питання. Бліц опитування з призами від редакції

Афиша события — Практикум для замовників на тему  “Публічні закупівлі в системі Prozorro" в Адрес проведения
Доступно на других языках:Украинский (uk)