МК "Instagram, що продає"
Продажі послуг і товарів через Особистий Бренд: - Як оформити аккаунт, щоб люди почали підписуватися і робити покупки. Як визначити фільтри для постів; - Як акуратно використовувати GiveAway, аби уникнути масової відписки після конкурсу, як вибирати GiveAway і відсіяти НЕ доброякісних організаторів; - Як і навіщо робити колаборації, який результат від них можна отримувати. Що таке «взаімопіар» і «лайктайм», яку користь від них можна отримати. Контент-план для Instagram: - Як створити контент-план на 60 днів; - Програми для роботи в Instagram. Як робити обробку фото зі смартфона? - Лайфхаки Продажі через Stories, Live, iGTV: - Як вибудувати довіру у своїх підписників через Live і як зробити так, аби підписники почали робити покупки через прямі ефіри; - Як використовувати новий інструмент IGTV, його монетизація; - Як продавати через Stories: скільки в день потрібно викладати і який контент необхідний для отримання клієнтів. Тренер: Игорь Осецимский - власник агентства інтернет-маркетингу "Verona" Чекаємо на вас: 28 жовтня, 18:00-20:30 вул. Пантелеймонівська, 88/1, оф 407 Реєстрація обов’язкова: https://forms.gle/3AvSwNeqfDpmvbTQ9 Захід організовано в рамках проекту ТЕПМ / Caritas Odessa UGCC, що реалізується Благодійним фондом Caritas Odessa UGCC за підтримки Austrian Development Agency. Партнери проекту Caritas Ukraine i Caritas Österreich