SMM бренд: з чого починається брендінг
Мрієте створити всесвітньо відомий бренд? Тоді приділіть увагу соціальним мережам, лояльності аудиторії, кількості підписників, залученості, цільовій аудиторії, важливості Tone of Voice в комунікаціях та представленні свого унікального продукту або пропозиції! Про все це розповість Андрій Нестеренко - регіональний тренер Цитрус Академії, співавтор курсу з SMM-старт, експерт в сфері копірайтингу та Social Media Marketing . Про що поговоримо: Поняття бренду та його важливість Візуальна робота з акаунтом Як будувати комунікацію з аудиторією за допомогою Tone of Voice Що таке УТП та основні правила її побудови з кейсами. Онлайн-лекція підійде для тих, хто займається створенням та просуванням бренду в соцмережах, бренд-менеджерам та smm-спеціалістам. Не зволікайте та реєструйтесь вже зараз: (посилання) Коли: 29 вересня (вівторок) о 19:00. Вартість: 99 грн до 14.09.2020, в день івенту - 199 грн. За півгодини до початку ви отримаєте на електронну пошту посилання на пряму трансляцію. Підписуйтесь на наш Telegram-канал та будьте в курсі усіх подій: https://t.me/tsehubkiev #цехаб #ЦитрусХаб #ЦеХаб_Івент