Критична цінність для споживчого сегменту, як основа логіки бiзнес-проєкту
Розробляєте власний інноваційний продукт чи, можливо, вже плануєте вийти з ним на ринок? Перед тим, як виводити продукт на ринок, обов'язково зареєструйтесь на вебінар «Критична цінність для кожного споживчого сегменту, як основа логіки всього бізнес-проєкту», на якому розберемо: ✔️чому споживач має купити ваш інноваційний продукт ✔️що таке критична цінність споживача ✔️скільки має бути критичних цінностей ✔️хто ваші конкуренти та які ваші конкурентні переваги Структура вебінару: лекція зі слайдами презентації розбір у прямому ефірі питань слухачів про критичні цінності цікавих проєктів pdf презентації додаткова авторська інформація на тему вебінару Спікер: Вадим Роговський — експерт і член журі в Ukrainian Startup Fund, засновник Startup School, ментор в Startup.Network та Seedstars, кандидат технічних наук, колумніст в інвестиційному порталі «InVenture», доцент в Одеському національному політехнічному університеті, в минулому директор стартап-інкубатора WannaBiz. 20.01 17:00 - 18:30 Онлайн (вебінар) Безоплатно Реєстрація за посиланням https://diia-business-odesa.com/vebinar-krutuchna-zinnist/