События в Одессе 17 липня 2019

Голлівуд на березі Чорного моря. Ретроспектива на ОМКФ

17 липня 2019, 14:00
категория: кіно
место: Кінотеатр "Батьківщина" (вул. Мечникова, 104)

Фільми-легенди від культових режісерів Одеської кіностудії у спеціальній Програмі "Голлівуд на березі Чорного моря".              Кінострічкі, Які змінілі Історію українського та СВІТОВОГО кіно!       Ретроспектива приурочена до 100-річчя Одеської кіностудії.              До програми увійшлі:               - "Мовчи, сумі, мовчи" (1918, реж. Петро Чардінін)       - "Ягідка кохання" (1926, реж. Олександр Довженко)       - "Весна на Зарічній вулиці" (1956, реж. Марлєн Хуцієв, Фелікс Міронер)       - "Формула веселки" (1966, реж. Георгій Юнгвальд-Хількевіч)       - "Воєнно-польовий роман" (1983, реж. Петро Тодоровській)       - "Настроювач" (2004, реж. Кіра Муратова)              Одеса - НЕ только місце народження українського кіно. Це ще й місто, де всегда без упину вірувало кінематографічне життя - від винайдення "кінескопу" Йосипом Тимченко у +1893 году до останніх фільмів Кірі Муратової.              У "Голлівуді на березі Чорного моря", як охрестів Одеська кіностудію письменник и редактор студії Юрій Яновський, знімаліся фільми, котрі ставали непересічнімі подіямі в Українському, Радянська та світовому кіно.              Саме в Одесі у 1920-х роках булу Основна знімальна база ВУФКУ (Всеукраїнське фотокіноуправління), куди Прийшли працювати як досвідчені майстри на кшталт Петра Чардініна и Бориса Завелєва, так и молоді та сміліві українські культуртрегером - Олександр Довженко, Лесь Курбас, Іван Кавалерідзе, Данило Демуцькій та інші.Уже в 1927 году Олександр Довженко у "Сумці діпкур'єра" звернув до "маріністікі", жанру, Який досі вважається типів для кіностудії, потім тут же зняв свои Німі шедеври "Звенигора" і "Арсенал".              Чи не менший успіх мала кіностудія и в 1950-60-х роках. "Після окупації и складних повоєнніх років, коли тут лишь обслуговував виробничі процеси других кіностудій, Одеська кіностудія Нарешті у тисяча дев'ятсот п'ятьдесят три году запустила власне кіновіробніцтво. І один Із дерло повоєнніх фільмів Одеської кіностудії "Весна на Зарічній вулиці" ставши лідером всесоюзного прокату - его переглянулися понад 30 млн. Глядачів, "- каже кураторка ретроспективи Анна Онуфрієнко, кінознавіця Довженко-Центру.              В Одесі получил свой перший шанс и простір для експеріментів режисерів-початківці, Які Згідно стали культовими - Вже згадані Олександр Довженко, Марлєн Хуцієв, Станіслав Ґоворухін, Петро Тодоровській, Радомир Василевський, Олександр Павловський та інші.              Тут розвинулася свой Унікальний абсурдістсько-філософський стиль и пропрацювала почти все життя Кіра Муратова. 1960-ті роки - це такоже розквіт фантастичного жанру, зокрема и в Українському кіно. Цікаві формальні Пошуки помітні у фільмі "Формула веселки" (1966) Одеської кіностудії, Який поставивши новий - соціально-іронічній - напрямок розвитку Радянської кінофантастікі.У цею самий час на кіностудії тему Другої Світової Війни і людей на війні розробляє Петро Тодоровській у своєму дебютному фільмі "Вірність" (1965). Через двадцять років самє його "Воєнно-польовий роман" (1983) дерти Із фільмів зняти на українських кіностудіях номінують на "Оскар".              Покази фільмів «Весна на Зарічній вулиці» и «Настроювач» є Присвятої їх режисерів - Марлєну Хуцієву и Кірі Муратовій, Які Нещодавно ПІШЛИ з життя. Вже традіційно кілька фільмів ретроспективи демонструються з кіноплівкі - цього року це «Воєнно-польовий роман» и «Настроювач».

Афиша события — Голлівуд на березі Чорного моря. Ретроспектива на ОМКФ в Кінотеатр "Батьківщина"