События в Одессе 12 вересня 2019

Валерія Ионан. Маркетинг-стратегія для малого і середнього бізнесу

12 вересня 2019, 19:00
категория: лекція
от 650 до 850 грн
место: Коворкинговый центр "Термінал 42" (вул. Рішельєвська, 33)

Грамотна маркетингова стратегія — основа будь-якого успішного проекту. Адже сьогодні мало створити якісний продукт або оригінальну послугу, потрібно вміти правильно донести її до своєї аудиторії, зробити не тільки цікавою, але й бажаною. Але як створити цю унікальну формулу просування свого проекту і правильно вибудувати комунікацію з клієнтами? 12 вересня в Терміналі 42 відбудеться лекція засновниці першої у східній Європі групи компаній для МСБ і стартапів Квадрат 28 Corp — Валерії Ионан, яка знає все про те, як грамотно вибудувати маркетингову стратегію. На лекції ми поговоримо про те: — що таке маркетинг і які його основні функції? — чим відрізняється маркетинг продукту від маркетингу послуг? — що таке маркетингова система і як вона змінюється з ростом компанії? — маркетинг-команда: ключові гравці і як їх шукати; — маркетинг in-house VS outsource: плюси і мінуси; — просування проекту в Україні та закордоном, розбір кейсів; — що читати, слухати, пробувати і за ким стежити, щоб бути в курсі усіх новин. Лекція буде корисною для підприємців і власників стартапів, які планують побудувати або перебудувати свою систему маркетингу, а також для початківців маркетологів і тих, хто планує працювати на стороні агентства. Про спікера: Валерія Ионан — засновник і керуючий партнер першої у східній Європі групи компаній для МСБ і стартапів Квадрат 28 Corp. Засновник онлайн-видання MC Today, академії SMEA і ліцензіат Disrupt HR Kyiv. В арсеналі Валерії більше 10 років роботи в маркетингу, 2 диплома бакалавра та 3 сертифікати EBS EE, навчання в Heriott Watt University і короткострокові програми в KMBS. За 4 року компанія Валерії Ионан працювала з більш 250 клієнтами, серед яких: Нова Пошта, Київстар, Organic Milk, Manorm, ЖК "Scandia", РК "Місто Квітів", Бюро ARTKB, WIX, Live Animations, Meest China, Новий Зір, ISIDA Clinic, Thermoindustria (Грузія), Готелі Лондонська і Брістоль (Одеса) та багато інших. Вартість для одного слухача: ранній квиток (до 16 серпня) — 250 грн, стандартний (з 16 серпня до 11 вересня) — 400, в день заходу — 550 грн. Вартість для двох слухачів: ранній квиток (до 16 серпня) — 410 грн, стандартний (з 16 серпня до 11 вересня) — 650, у день заходу — 850 грн. https://terminal42.com.ua/product/valeriya-ionan-marketing-strategiya-dlya-malogo-i-srednego-biznesa/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_term=marketing&utm_content=event До зустрічі в Терміналі 42!

Афиша события — Валерія Ионан. Маркетинг-стратегія для малого і середнього бізнесу в Коворкинговый центр "Термінал 42"