События в Одессе 21 жовтня 2019

Content Master Online

21 жовтня 2019, 19:00
категория: набір на курси
место: IAMPM (вул. Рішельєвська, 33)

Пряма реклама відмінно працює, якщо ви робите хліб або тапочки. В інших випадках клієнт не поспішає "закохуватися з першого погляду", і його потрібно підігрівати на кожному етапі прийняття рішення. Допоможе в цьому правильний контент. Він приверне увагу, підкреслить експертність, викличе інтерес і бажання поділитися. Справа за малим: підібрати слова, ілюстрації і пробитися до клієнта через інформаційний шум. Цьому і багато чому іншому навчимо на практичному курсі Content Master.              КОМУ КОРИСНИЙ ЦЕЙ КУРС:       ◼ Перекладачам, які хочуть заробляти більше       ◼ Журналістам і блогерам       ◼ маркетологам втомленим переплачувати за рекламу       ◼ копірайтера       ◼ SMM-фахівців зі стажем від 6 місяців       ◼ Контент-менеджерам              ПРОГРАМА КУРСУ:       ✔ Позиціонування та формування основних повідомлень бренду       ✔ Контент-стратегія і контент-план       ✔ Воронка контент-маркетингу, аналітика і метрики       ✔ Секрети написання ефективних текстів       ✔ Дизайн в контенті       ✔ Пошук тим і SEO для контент-фахівця       ✔ Інші форми контенту       ✔ Зовнішній контент-маркетинг: формування стратегії       ✔ Як зробити так, щоб ваш контент розмістили видання та лідери думок       ✔ E-mail-маркетинг, як частина контент-стратегії       ✔ Посів контенту. Що робити після публікації       ✔ Систематизація і побудова тематичної сітки       ✔ Відео-контент. Як побудувати відео-продакшн              Спікер: Мері Ротар - Co-founder в IAMPM. За 7 років у бізнесі встигла попрацювати як в українських, так і в зарубіжних компаніях і проектах. Просувала продукти на Kickstarter, вивела на ринок більше 50-ти товарів і послуг. Знає, який контент потрібно створювати на кожному етапі воронки продажів. Навчить писати навіть тих, хто панічно боїться «порожнього листа» і пояснить, як за допомогою контенту зробити з відвідувача сторінки лояльного покупця.              Евгенія Дичко - Маркетинг менеджер Talkable з 7-річним досвідом в Діджитал маркетингу, копірайтингу і PR. Розробляла комунікаційну стратегію для брендів Depositphotos і Crello. Авторка статей і гайдів для vc.ru, Lifehacker, Cossa, MarketingProfs, Outbrain, ain.ua. Навчить створювати такі стратегії, які точно реалізуються і принесуть користь.              Вікторія Онопрієнко - Інтернет-маркетолог агентства Netpeak. У digital-маркетингу з 2015 року, працювала в напрямках ORM, SMM і SEO. У портфоліо більш ніж 30 проектів, серед них блог UniSender. Знає, як зробити так, щоб ваш блог знаходився за всіма релевантними запитами в органічному пошуку і приводив реальних клієнтів бізнесу.              Анна Руденко - Head of Digital Marketing at Mineunit. CRM manager. Зараз займається приватним проектом з об'ємом бази в 200 млн адресатів. Найчастіше веде повністю все retention напрямок компанії від технічних деталей до копірайту і подачі продукту в цілому. Знає що робити з будь-якою кількістю передплатників. Жила на Кіпрі 3,5 року, зараз живе в Чорногорії. Вважає, що кожен день потрібно вивчати щось нове.Павел Спіглазов - Motion designer, режисер монтажу. В індустрії з 2003 року. Понад 150 проектів для великих компаній і брендів (Rexona, Jacobs, Forex Club, Bacardi, KFS, Opel, Mondelez ...). Робить TV рекламу, промо, навчальне, що пояснює, мотивуюча, звітні відео. Розповість про секрети у виробництві відео і як оптимізувати цю роботу. Про ТЗ, сценаріях, зйомці, монтажі, графічному і звуковому оформленні відео.              Настя Зеленівська - Контент-маркетолог в компанії TemplateMonster. В індустрії з 2010 року. Розповість про те, як правильно упакувати і систематизувати ваш контент. І що зробити для того, щоб його побачили. Знає де взяти 1 млн контентного трафіку і що з ним робити потім. Управляє великий контент-командою. На сьогоднішній день також займається SMM напрямком і відео продакшном.              Евгенія Немкова - Маркетинг менеджер в Brainbean Apps з 4-річним досвідом в Діджитал маркетингу. Працювала і працює з просуванням B2B сервісів на західні ринки. Розробляє стратегії по залученню клієнтів за допомогою контенту і його органічного та платного просування в соціальних мережах і на тематичних майданчиках. Навчить будувати воронки для інбаунд-маркетингу і оцінювати якість наведених лидов.Евгенія Романчук - Business Development Manager в Serpstat. На сьогоднішній день, розробляє контент-стратегії з виведення продукту на зарубіжний та локальної ринок. Управляє двома командами контент-маркетологів. Опублікувала 189 статей на зовнішніх ресурсах, які залучили 35 000 відвідувачів. Навчить, як зробити так, щоб вашу статтю розмістили на класному ресурсі.               Старт курсу: 21 жовтень       Реєстрація та подробиці: http://bit.ly/2lmSfcf

Афиша события — Content Master Online в IAMPM