Content Master Online
Пряма реклама відмінно працює, якщо ви робите хліб або тапочки. В інших випадках клієнт не поспішає "закохуватися з першого погляду", і його потрібно підігрівати на кожному етапі прийняття рішення. Допоможе в цьому правильний контент. Він приверне увагу, підкреслить експертність, викличе інтерес і бажання поділитися. Справа за малим: підібрати слова, ілюстрації і пробитися до клієнта через інформаційний шум. Цьому і багато чому іншому навчимо на практичному курсі Content Master. КОМУ КОРИСНИЙ ЦЕЙ КУРС: ◼ Перекладачам, які хочуть заробляти більше ◼ Журналістам і блогерам ◼ маркетологам втомленим переплачувати за рекламу ◼ копірайтера ◼ SMM-фахівців зі стажем від 6 місяців ◼ Контент-менеджерам ПРОГРАМА КУРСУ: ✔ Позиціонування та формування основних повідомлень бренду ✔ Контент-стратегія і контент-план ✔ Воронка контент-маркетингу, аналітика і метрики ✔ Секрети написання ефективних текстів ✔ Дизайн в контенті ✔ Пошук тим і SEO для контент-фахівця ✔ Інші форми контенту ✔ Зовнішній контент-маркетинг: формування стратегії ✔ Як зробити так, щоб ваш контент розмістили видання та лідери думок ✔ E-mail-маркетинг, як частина контент-стратегії ✔ Посів контенту. Що робити після публікації ✔ Систематизація і побудова тематичної сітки ✔ Відео-контент. Як побудувати відео-продакшн Спікер: Мері Ротар - Co-founder в IAMPM. За 7 років у бізнесі встигла попрацювати як в українських, так і в зарубіжних компаніях і проектах. Просувала продукти на Kickstarter, вивела на ринок більше 50-ти товарів і послуг. Знає, який контент потрібно створювати на кожному етапі воронки продажів. Навчить писати навіть тих, хто панічно боїться «порожнього листа» і пояснить, як за допомогою контенту зробити з відвідувача сторінки лояльного покупця. Евгенія Дичко - Маркетинг менеджер Talkable з 7-річним досвідом в Діджитал маркетингу, копірайтингу і PR. Розробляла комунікаційну стратегію для брендів Depositphotos і Crello. Авторка статей і гайдів для vc.ru, Lifehacker, Cossa, MarketingProfs, Outbrain, ain.ua. Навчить створювати такі стратегії, які точно реалізуються і принесуть користь. Вікторія Онопрієнко - Інтернет-маркетолог агентства Netpeak. У digital-маркетингу з 2015 року, працювала в напрямках ORM, SMM і SEO. У портфоліо більш ніж 30 проектів, серед них блог UniSender. Знає, як зробити так, щоб ваш блог знаходився за всіма релевантними запитами в органічному пошуку і приводив реальних клієнтів бізнесу. Анна Руденко - Head of Digital Marketing at Mineunit. CRM manager. Зараз займається приватним проектом з об'ємом бази в 200 млн адресатів. Найчастіше веде повністю все retention напрямок компанії від технічних деталей до копірайту і подачі продукту в цілому. Знає що робити з будь-якою кількістю передплатників. Жила на Кіпрі 3,5 року, зараз живе в Чорногорії. Вважає, що кожен день потрібно вивчати щось нове.Павел Спіглазов - Motion designer, режисер монтажу. В індустрії з 2003 року. Понад 150 проектів для великих компаній і брендів (Rexona, Jacobs, Forex Club, Bacardi, KFS, Opel, Mondelez ...). Робить TV рекламу, промо, навчальне, що пояснює, мотивуюча, звітні відео. Розповість про секрети у виробництві відео і як оптимізувати цю роботу. Про ТЗ, сценаріях, зйомці, монтажі, графічному і звуковому оформленні відео. Настя Зеленівська - Контент-маркетолог в компанії TemplateMonster. В індустрії з 2010 року. Розповість про те, як правильно упакувати і систематизувати ваш контент. І що зробити для того, щоб його побачили. Знає де взяти 1 млн контентного трафіку і що з ним робити потім. Управляє великий контент-командою. На сьогоднішній день також займається SMM напрямком і відео продакшном. Евгенія Немкова - Маркетинг менеджер в Brainbean Apps з 4-річним досвідом в Діджитал маркетингу. Працювала і працює з просуванням B2B сервісів на західні ринки. Розробляє стратегії по залученню клієнтів за допомогою контенту і його органічного та платного просування в соціальних мережах і на тематичних майданчиках. Навчить будувати воронки для інбаунд-маркетингу і оцінювати якість наведених лидов.Евгенія Романчук - Business Development Manager в Serpstat. На сьогоднішній день, розробляє контент-стратегії з виведення продукту на зарубіжний та локальної ринок. Управляє двома командами контент-маркетологів. Опублікувала 189 статей на зовнішніх ресурсах, які залучили 35 000 відвідувачів. Навчить, як зробити так, щоб вашу статтю розмістили на класному ресурсі. Старт курсу: 21 жовтень Реєстрація та подробиці: http://bit.ly/2lmSfcf