Інтернет-маркетинг / Комплексний курс
Прийшов час стати профі в маркетингу Курс для тих, хто хоче освоїти нову професію, працювати віддалено або позбутися прогалин у знаннях раз і назавжди! Ми допоможемо тобі розставити усе маркетинг процеси по поличках і застосувати нові інструменти на практиці прямо на занятті Записуйся на 3 потік курсу, де ми навчимо тебе SEO, SMM, PPC, Email, стратегії та аналітики в маркетингу від А до Я. По закінченню курсу ти зможеш: ✓ складати стратегії і формувати бюджет ✓ управляти SEO-оптимізацією ✓ продавати за допомогою Google Adwords і Facebook ✓ створювати контент-стратегії ✓ планувати продають email-розсилки ✓ аналізувати і оптимізувати ✓ вражати боса результатами ✓ або вести бізнес, не зливаючи бюджетів даремно Ознайомитися з повною програмою курсу ▶️ http://mim.website/course/internet-marketing Для кого цей курс? Студенти маркетологи Доповни отримані в інституті базові знання практичними навичками та сучасними методиками просування продуктів в інтернеті. Початківці маркетологи Систематизируй свої знання для покращення результатів роботи і просування вгору по кар'єрних сходах. Підприємці Дізнайся як просувати бізнес самостійно чи правильно керувати фахівцями з інтернет-маркетингу. Хто викладає? Igor Oklander - Head of Marketing в Infomir. Кандидат економічних наук, вивчав маркетинг в Україні та Австрії. Вперше сформулював поняття хорор-маркетинг, розробив матрицю ІМТ, ввів категорію пертинентность цільової аудиторії. Vitaly Sadovsky - Marketing Lead в TapMedia. У маркетингу з 2008 року. Керує маркетингом в IT-компанії TapMedia і SaaS продукті Orangear. Олексій Шуликов - Marketing specialist TapMedia. Працював PPC-фахівцем в компанії "Цитрус». У TapMedia займається просуванням продуктів кампанії на західні ринки, а також впровадженням наскрізний аналітики. Nataly Pronkina - Керівник Weberg. Інтернет-маркетолог з досвідом роботи в 40+ніш малого і середнього бізнесу. У маркетингу з 2009 року. Julia Glazunova - керівник контент-відділу в KeepSolid. Спеціаліст по контент-маркетингу на зарубіжний ринок, експерт в області копірайтингу. Стас Ткач - колишній керівник SEO департаменту у OdesSeo. Відповідав за оптимізацію сайтів продуктів компанії KeepSolid. Працював з такими великими й успішними проектами як: karabas.com, issaplus.com, klubok.com La-Torta. Коли? Початок занять - 25 листопада Реєстрація ▶️ http://mim.website/course/internet-marketing Контакти: +38 (063) 419 93 30 +38 (067) 893 19 35 ✉️ info@mim.website Міжнародний інститут маркетингу (МІМ) - інститут неформального маркетингового освіти для отримання практичних знань від фахівців міжнародних компаній.