Аудит маркетингу: робота над помилками
Якщо давно працюєш над проектом, звичні інструменти маркетингу можуть не працювати. Погляд змальовується і настає "контекстна сліпота", стає складно помічати помилки і бачити нові можливості. Тобі може не вистачати погляду з боку. Ми допоможемо - приходь на майстер-клас, щоб провести базовий аудит маркетингу, проаналізувати і знайти можливості для зростання. На майстер-класі ти дізнаєшся: - Що таке аудит маркетингу в digital і навіщо він потрібен? - Коли необхідно проводити маркетинг аудит? - Які помилки можна допустити і як їх уникнути? Для кого цей майстер-клас: - Для початківців маркетологів, які хочуть стати експертами; - Для підприємців, які хочуть поліпшити маркетинг свого проекту; - Для фрілансерів з маркетингу, які працюють над широким сегментом завдань. спікер: Максим Зубенко- маркетолог-стратег, Chief Marketing Officer в Copra Hi-End Sound Systems, працював СМО в digital агентстві Inweb (Netpeak Group), викладач курсу Digital Marketing в Beetroot Academy. Участь безкоштовна, але, щоб всім було зручно, зареєструйся за посиланням: http://surl.li/iwk Є питання? Дзвони: 0669449133 Де? Beetroot Academy Odessa / вул. Асташкина, 29