Як побудувати маркетингову аналітику
Ви підприємець або маркетолог і не до кінця розумієте, як виміряти ефективність маркетингу вашої компанії? Розумієте, що щось йде не так, але не бачите, де саме? На допомогу в цьому випадку може прийти тільки чітка маркетингова аналітика. Як її вибудувати і побачити ефективність бізнес-процесів? Розповість топовий експерт! Ігор Окландер — директор з маркетингу групи компаній Infomir, засновник Міжнародного інституту маркетингу. 27 лютого він завітає до ЦеХАБ Одеса, щоб розповісти: ✔ Що таке маркетинг-аналітика і навіщо вона потрібна ✔ Ключові джерела даних для формування аналітики ✔ Побудова звітності для різних типів користувачів ✔ Must have інструменти сучасного маркетинг-аналітика Чекаємо маркетологів, власників та керуючих компаній, яким варто знати, як працює маркетингова аналітика і як системно побудувати її. ЦеХАБ Одеса (Грецька площа) ⏰ 27 лютого (четвер) з 19:00 до 21:00 Безкоштовно після реєстрації: https://s.citrus.ua/SKOvFc Щоби не пропускати корисні заходи та дізнаватися нове, підписуйтесь на Telegram-канал ЦеХАБ Одеса: https://t.me/TseHUB