Супер Боул прайм-тайм 2020
У США тільки завершився 54-й Super Bowl — фінальна гра Національної футбольної ліги і одна з головних спортивних подій року. За ним стежать навіть ті, хто не цікавиться американським футболом. Причина — рекламні ролики і трейлери фільмів і серіалів, які показують в перервах. Кожен рік кіностудії і бренди витрачають на це величезні гроші: в цьому році вартість 30-секундного слоти перевищила п'ять мільйонів доларів. Що буде на подію? ми подивимося і проаналізуємо кращі рекламні ролики, які були показані в прайм-таймі; зрозуміємо які нові тренди у відео реклами нас чекають в цьому році і як це вплине на всю кіно-, відео індустрії в цілому; розберемося в тому, як американська футбольна ліга створила саму ефективну і дорогу щорічну піар і маркетингову майданчик для просування брендів у світі. Спікер — Рома Громов (Roma Gromov), co-founder і креативний директор E/G/Y Creative agency, концептуальний художник і арт-куратор. Вартість: - 99 гривень (за попередньою реєстрацією); - для студентів-50 гривень (при вході показати студентський) 29 лютого о 19:00 Impact Hub Odessa, зал Madrid Реєструйтеся на захід за посиланням: https://forms.gle/NutDU3WMPT8TnWh76