События в Одессе 26 травня 2020

Дитяча психосоматика. Психосоматичні порушення у дітей

26 травня 2020, 18:00
категория: набір на курси
от 2200 до 2500 грн
место: Навчально-консультативний психологічний центр «Співдружність» (пер. Княжий, 38; офіс 405)

Навчально-консультативний психологічний центр "Співдружність" за підтримки Української асоціації екзистенціальної психології та психотерапії Являє сертифіковану програму: Психосоматичні порушення у дітей і підлітків Автор програми, практикуючий дитячий медичний психолог, кандидат психологічних наук, Лариса Євгенівна Эрастова Програма представлена для лікарів, психологів, соціальних працівників, педагогів та студентів старших курсів профільних вузів Форма навчання: очна 5 занять по вівторках з 18-00 до 21-20 26.05.2020; 02.06.2020; 09.06.2020; 16.06.2020; 23.06.2020; Психосоматичні розлади є найбільш поширеними не тільки серед дорослих, але і серед дітей і підлітків, причому їх число неухильно росте. Статистика: кількість дітей з такими відхиленнями досягає 40 – 68% від числа тих, які звернулися до педіатрів. Вегетативна дистонія спостерігається у кожного третього підлітка, нестійкий артеріальний тиск (початок гіпертонії або гіпотонії) зафіксовано у кожної п'ятої дитини, кожен четвертий стоїть на обліку у гастроентеролога, пульмонолога, кардіолога або ендокринолога. Атеросклероз судин катастрофічно помолодшав – його виявляють у 12-13 років. Дана програма «Психосоматичні порушення у дітей і підлітків» складається з п'яти занять тривалістю 180 хвилин кожне. Ведуча програми – Эрастова Лариса Євгенівна, кандидат психологічних наук, практикуючий психолог – спеціалізація медична психологія. Заняття носять не тільки теоретичний, але і практичний характер. Нижче представлений короткий перелік тем та основних напрямків, які будуть розглянуті. 1 заняття. Психосоматичні стани і захворювання. Вступне заняття На даному занятті ми розглянемо: Загальне уявлення про психосоматичні станах і захворюваннях Психосоматичні теорії та моделі. дві класифікації психосоматичних розладів у дітей (Йохмаса, Шміта і МКБ-10) фактори, що сприяють виникненню психосоматичних захворювань 2 заняття. Передумови виникнення психосоматичних розладів у дітей. На даному занятті ми розглянемо: неспецифічну і спадкову схильність, і вродженою обтяженості соматичними порушеннями та вадами; особливості ЦНС, що призводять до нейродинамическим зрушень; особистісні особливості. психічний і фізичний стан дитини під час психотравмуючих ситуацій, а також особливості психотравмуючих подій. Психологічні особливості дітей з психосоматичними порушеннями. Практика: Тест - вправа «Роз'єднання». 3 заняття «Сім'я як одна з причин виникнення психосоматичних порушень у дітей». Психологічні фактори в рамках сім'ї, які призводять до формування психосоматики: неправильний тип виховання в сім'ї; відірваність дитини від сім'ї тривалий вплив на дитину будь-якої психотравмуючої ситуації в родині або постійна низка подібних ситуацій низький соціальний рівень життя. Особистісні та поведінкові особливості матерів, чиї діти страждають психосоматикой. Джерела дитячих проблем, що виникають в сім'ї. Хвороба як відповідь на надмірні навантаження. Хвороба – порушення законів системи (Берт Хеллінгера). Що впливає на формування ставлення батьків до хворій дитині? Практика: Метафоричні асоціативні карти: Я і всі, всі, всі. Вправа «Так-ні». Вправа «Сімейне коло». 4 заняття Симптоми психосоматичних захворювань у дітей. 1.Взаємозв'язок емоцій і порушень на рівні тіла. 2.Типові соматичні прояви затяжного стресу і накопичених «негативних» емоцій: на рівні тіла (головний біль у дітей, порушення з боку травної системи, дихальної, ендокринної, сенсорної. Порушення харчової поведінки – ожиріння, булімія, анорексія.). на поведінковому рівні (підвищена або знижена рухова активність. СДУГ), на міжособистісному (прагнення до-, від-, проти людей). Практика: Техніка «Причина тілесного симптому» Тест «Гомункулюс». Метафоричні карти «Сімейка Гномс» Опитувальник для виявлення типу порушення харчової поведінки у дітей. 5 заняття Психосоматичні захворювання у дітей 1.Енурез, енкопрез. 2.Рецидивуючі болі в животі психогенного походження. 3.Вегето-судинна дистонія у дітей 4.Психологічні особливості дітей з термоневрозом. Психологічна підоснова виникнення ангіни, ГРЗ, ОРР у дитячому віці. 6.Бронхіальна астма. 7.Шкірні порушення у дітей. Практика: Робота з сегментами тіла у дітей. Основи саморегуляції у дітей. Після закінчення, для фахівців, видається сертифікат про спеціалізацію та підвищення кваліфікації навчально -консультативного психологічного центру "Співдружність" Эрастова Лариса Євгенівна – дитячий медичний психолог, кандидат психологічних наук. Працюю в Одесі. Говорячи про своєму професійному шляху, я завжди підкреслюю, що в першу чергу - я практикуючий психолог з великим стажем роботи з дітьми і підлітками. Багатий досвід роботи з дітьми у віці від 3-х до 18 років напрацьовано мною в рамках стаціонару дитячого відділення Одеського обласного психоневрологічного диспансеру. Співробітництво з приватною школою і дитячим діагностичним центром. Резніка (працювала в центрі з 2004 по 2008 рік) надав хорошу можливість познайомитися ближче з дітьми з нормальним розвитком та психосоматичними порушеннями. Батьки часто звертаються до мене з різними питаннями: чи відповідає нормі дитина в розвитку і поведінці, як впоратися з невгамовним малюком, можна відновити похитнулися стосунки зі своєю дитиною. Список цей нескінченний – це і радує, і засмучує. Радує тому, що батьки стали уважно спостерігати за своїми чадами, намагаючись уникнути помилок, які допускали їх батьки. А засмучує те, що у такого величезного кількості дітей виникають психологічні проблеми і збої. Що допомагає мені швидко знаходити спільну мову з різними дітьми? Це велика симпатія до дітей і бажання допомогти їм стати трішки щасливішими. Є ще один маленький ключик до вирішення виникаючих у них психологічних проблем - я люблю з ними грати разом ми фантазуємо. В Одеському національному університеті ім. К. Д. Ушинського викладала ряд предметів («Спеціальна психологія», «Патопсихологія» та ін). Є ведучої семінару «Психологія і психокорекція психосоматичних розладів у дитячому віці». У 2005 році захистила кандидатську дисертацію з педагогічної та вікової психології. Автор низки наукових та популярних статей, а також книги для дітей та підлітків - «Таємниця старого будинку або подорож у внутрішній світ». Улюблені афоризми: «цілий Світ, і те, що нам здається кінцем, може виявитися початком», «Дорогу осилит идущий». Сфера професійних інтересів – консультування дітей, підлітків та їх батьків з проблем виховання, розвитку, а також дітей з психосоматичними порушеннями; проведення індивідуальних занять і групових тренінгів з дітьми і підлітками. Вартість участі в програмі: 2500 грн /акція! При оплаті до 15.05.20 вартість участі 2200 грн/ У вартість входить навчання, додаткові матеріали, кава –брейк, сертифікація Запис та додаткова інформація про програму: тел. (вайбер,ватсап) +380637082402

Афиша события — Дитяча психосоматика. Психосоматичні порушення у дітей в Навчально-консультативний психологічний центр «Співдружність»