События в Одессе 16 серпня 2020

Перлини СВІТОВОГО балету

16 серпня 2020, 19:00
категория: концерт
от 50 до 280 грн
место: Театр опери та балету (пер. Чайковського, 1)

Вечір хореографічніх мініатюр Віконується без антракту Длительность: 1 рік. 30 хв. Диригент-постановник - заслужений артист України Ігор Чернецький І дія Цезар Пуні. «Pas de Quatre» Балет-дивертисмент на одну дію Хореографія Антона Доліна Влітку 1845 року до Лондону одночасно прібулі Чотири видатні балерини - Марія Тальоні, Карлотта Грізі, ФанніЧерріто та Люсіль Гран. Ця обставинних надіхнула директора королівського Театру ЇЇ Велічності сірка Бенджаміна Ламлі на создание постановки, в Якій ЦІ Великі ТАНЦіВНИЦі виступили б на одній сцені перед королевою Вікторією. За виконання Почесного замовлення взялися композитор Цезар Пуні, Який чудово знав спеціфіку балетної драматургії, и прославлений хореограф Жюль Перро. ВРАХОВУЮЧИ артістічні и технічні возможности чотірьох відоміх танцівніць, найяскравішій представник школи «романтичного балету» Жюль Перро Створив прекрасний балетний дивертисмент «Pas de Quatre» (танець вчотірьох). Прем'єра відбулася 12 липня 1845 року и мала величезне успіх. Згідно до редакцій «Pas de Quatre» звертає много балетмейстерів. Найбільшою популярністю сегодня корістується редакція Створена в 1941 году англійськім танцівніком и балетмейстером сірому Антоном Долінім. Даніель Обер. «Grand рas classique» Хореографія Віктора ГзовськогоФранцузький композитор Даніель Обер увійшов в Історію Музичної культура не только як майстер французької комічної опери. ВІН кож залишилась помітній слід у формуванні жанру «романтичного балету». Так, в его операх велику роль Було відведено хореографічнім інтермедіям и дивертисмент, что НЕ були лишь простою украшением вистав, а безпосередно брали участь у Дії. У постановках его двох опер «Німа з Портічі» и «Бог и Баядера» партии головного героїнь Було доручено балеринам, а опера «Марко Спаду, або Дочка бандита» зовсім булу перероблена композитором в балет и поставлена ​​на сцені Паризької опери в 1857 году. Згідно до музики Обера звертає безліч балетмейстерів и в результате були поставлені балет «Тальоні у Мюзетти» (1920), «Побачення» (1933), «Квіти» (1948) та ін. У тисяча дев'ятсот сорок дев'ять году відомій артист балету, балетмейстер и педагог Віктор Гзовській спеціально для зірок балету Іветт Шовіре и Володимира Скуратова поставивши у театрі Єлісейськіх полів «Grand рas classique» ( «Велике класичне па») з опери-балету Д. Обера «Бог и Баядера, або Закохана куртизанка »и з того часу цею хореографічний шедевр є одним з улюбленішіх номерів балетної спадщини. Цезар Пуні. Рas de six з балету «Маркітантка» Хореографія П'єра Лакотт по Артуру Сен-ЛеонуБалет «Маркітантка» Було Вперше представлено публіці в 1843 году в Риме. В якості хореографа дебютував відомій артист балету Артур Сен-Леон, Який спільно з видатних балерин Фанні Черріто й виконан Головні партии на прем'єрі. Першу ж постановку Глядачі прийнять добро и Незабаром Вистава Було перенесено на інші ЄВРОПЕЙСЬКІ сцени, в тому чіслі в Паризька оперу и в Лондонський театр ЇЇ королівської Велічності. Артур Сен-Леон є автором однієї з систем запису танцю, якові ВІН опублікував у Паріжі під назв «Сценохореографія, або Мистецтво запису танцю» (1852). Завдяк Цій Книзі балетмейстер и реставратор старовінної хореографії П'єр Лакотт в 1979 году реконструювалися Рas de six (танець в шістьох) з «Маркітанткі» и самє в Цій Версії цею балетний шедевр получил найбільшу Популярність. ІІ дія Карл Марія фон Вебер. «Видіння Троянди» Балет на одну дію Хореографія Михайла Фокіна 19 квітня 1911 року в Монте-Карло зірки «российских сезонів» Тамара Карсавіна и Вацлав Ніжинський з тріумфом виконан прем'єру балету «видіння Троянди» у постановці Михайла Фокіна на музику п'єси Карла Марії Вебера «Запрошення до танцю» (оркестровка - Гектора Берліоза). Основою сюжету стали рядки з твору Теофіля Готьє «видіння Троянди»: «Я - дух троянди, якові ти тримай вчора на балу ...».За змістом, дівчина возвращается з первого в жітті балу, и віснажена засінає в кріслі. Їй мариться, что до кімнати влітає привид троянди. ВІН ніжно підхоплює дівчину и кружляє з нею в стрімкому вальсі. Альо З першого променя сонця привид зникає и дівчина прокідається. Цей одноактний балет до сих пір має величезне успіх и уявлень в репертуарі багатьох театрів світу. Амількаре Понкієллі. танець годин Балетна Сюїта з опери «Джоконда» Хореографія Маріуса Петіпа Танець годин - чарівна балетна Сюїта, якові спеціально Було задумано композитором Амількаре Понкієллі для Посилення драматичного и трагічного фіналу его опери «Джоконда». За сюжетом опери для розваги гостей на балу герцог запрошує танцівніць: «З них Кожна заворожити нас красою. Смороду години собою зображають ». Ця тонко інструментована Сюїта складається з чотірьох епізодів, КОЖЕН з якіх демонструє Хід годин на протязі дня - Ранкові, денні, вечірні та нічні. «Таємніче, Ледь чутні лунають дзвіночки в Ранкова годинах. Велика дансантність притаманна танцю денних годин. Задумлівій вихід вечірніх годин з виразности цокання високих дерев'яних ІНСТРУМЕНТІВ. Широко Розгорнутим танець нічніх годин: повільні епізоді з співучімі темами змінюються Віхрова, стрімкімі, что нагадують вакханалію ». (А. Кенігсберг) «Танець годин» Завдяк інтерпретації видатних балетмейстера Маріуса Петіпа получила самостійну сценічну біографію и є в репертуарі багатьох балетних колектівів.

Афиша события — Перлини СВІТОВОГО балету в Театр опери та балету