Модель продукту. Юніт-економіка. Точки зростання прибутку
На кожному етапі розвитку продукту: від noname стартапу до масштабування гіганта, перед Product manager'ом стоять різні за змістом і змістом, але однакові по суті завдання. Які є точки зростання у продукту? Як їх знайти і що потрібно зробити, щоб продукт приносив більше прибутку? Розповість на безкоштовному вебінарі Андрій Король! Про що поговоримо: ✔️ Як сформулювати і довести гіпотези цінності зростання продукту? ✔️ Як переконатися, що ми можемо керувати ростом? ✔️ Юніт-економіка, або ще раз про LTV і чому він важливий. ✔️ Вартість залучення користувача і що на неї впливає. ✔️ Точки кратного зростання. Як вони допомагають виростити дохід в кілька разів? Спікер: Андрій Король - Chief Product Officer в BiniBambini. Сертифікований Project Manager Professional (by PMI) з 2012 року. Здобув освіту в Product School by Zeo University and Google, брав участь в TechCrunch. У Андрія Ph.D. по Комп'ютерної Алгебрі в Об'єднаному інституті ядерних досліджень. 3 грудня 19.00 - 20:30 (UTC + 02!) Реєстрація: https://bit.ly/3fHctoX