СТРАТСЕССІЯ 3: Ринок споживчих товарів і роздрібної торгівлі. Маркетинг / Офлайн і Онлайн
Марафон стратегічних сесій з Андрієм Длігача триває. Темою Стратсессіі №3 буде ринок споживчих продуктів і роздробу в 2021 році. Що актуально у 2021 році для споживчих ринків? Як залучити покупця і продавати більше? З якими товарами працювати? Яку маркетингову стратегію впроваджувати? Про це поговоримо ввечері 14 січня і спільно опрацюємо можливі стратегії розвитку. Зустріч відбудеться в Одесі і буде представлена в двох форматах: офлайн і всеукраїнська zoom-трансляція. деталі: Формат? - офлайн зустріч і всеукраїнська zoom-трансляція Тема? - «Ринок споживчих товарів і роздрібної торгівлі. Маркетинг ». Аналіз сценаріїв і трендів. Ключові питання вироблення стратегій Модератор - Андрій Длігач: ➜ кофаундер бізнес-спільноти Board ➜ глава Advanter Group ➜ бізнес-стратег, кофаундер штабу Національної економічної стратегії ЦЕВ ➜ футуролог, доктор економічних наук, професор ➜ інвестор і власник більше 10 технологічних стартапів Коли? - 14.01, 19:00 Де? - Одеса, Orange Hotel, вул. Грецька, 1а (конференц-зал) Умови участі: Для учасників Board участь безкоштовно за умови попередньої реєстрації у Board-ангела. Для потенційних учасників онлайн вартість участі - 1000 грн. Зареєструватися на івент можна за посиланням: https://forms.amocrm.com/zrrzlx Приєднуйтесь!