Маркетинг IT-продуктів: з чого складається і що робити продакт на кожному етапі?
Product Manager-у за службовим обов'язком крім розробки важливо думати ще й про просування продукту. Як переконатися, що маркетинг веде компанію до успіху, а не навпаки, і які активності потрібні продукту в залежності від стадії його розвитку, дізнаєтеся на безкоштовній лекції: ✔️ Як заявити про продукт так, щоб вас помітили серед конкурентів. ✔️ Де в маркетингу починається і закінчується зона відповідальності Product Manager-а. ✔️ Бюджет на маркетинг: з чого можна стартувати просування і з яким ROMI можна жити далі. ✔️ Основні канали просування для B2B і B2C продуктів. ✔️ Як зрозуміти, що потрібно міняти маркетингову стратегію. Спікер: Данило Горбенко - Product Marketing Manager Reface. 15 вересня 19.00 - 20:30 Реєстрація: https://bit.ly/3n8ewYI