События в Одессе 23 жовтня 2021

Емоційний інтелект в бізнесі

23 жовтня 2021, 10:00
категория: набір на курси
от 3600 до 4200 грн
место: Навчальний центр «BST Consulting» (вул. Велика Арнаутська, 17)

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ ТРЕНІНГ? Для керівників і фахівців, які прагнуть до професійного успіху за рахунок уміння управляти своїм ресурсним станом, а також розуміти і впливати на емоційний фон і емоційний стан партнерів. ЦІЛІ ПРОГРАМИ: Сформувати у учасників розуміння важливості розвитку емоційного інтелекту для побудови ефективних відносин. Навчити учасників розпізнавати свої емоції, емоції інших людей і управляти ними. Дати практичні інструменти розвитку емоційного інтелекту для підвищення якості взаємодії з внутрішніми і зовнішніми клієнтами в переговорах різного ступеня складності. Сприяти підвищенню стресостійкості. ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ: 1.ЕМОЦІОНАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ І ЖИТТЄВИЙ УСПІХ Види інтелекту. Інтелектуальна (IQ) і емоційна компетентність (EQ) і їх роль в досягненні успіху. Історія питання про роль EQ в діяльності людини. Що значить - мати високий емоційний інтелект? Складові емоційної компетентності (по Д. Гоулману): - самосвідомість - самоконтроль - самомотивація - емпатія - навички відносин Самодіагностика рівня EQ. Визначення зон зростання і розвитку. 2.ЕМОЦІОНАЛЬНОЕ СОМОСОЗНАНІЕ Вплив емоцій на наше життя і професійну діяльність. Емоційна грамотність. Вісім груп основних емоцій.Емоційні тригери і їх вплив на емоційні і поведінкові реакції. Бажані і небажані емоції. Емоції і ресурсне стан. Наслідки, до яких призводять негативні емоції. Як справлятися з гнівом, образою, тривогою, апатією. Щоденник спостережень свого світу емоцій. Мої домінуючі стану; тригери, які їх викликають. 3.ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ РОБОТИ З ВЛАСНИМИ емоціями. НАВИЧКИ САМОКОНТРОЛЯ Модель Т.О.Т.Е. Робота з непродуктивними емоційними станами. Керування гнівом. Вправи і прийоми для виклику потрібних емоцій. Формування тригерів виклику ресурсного стану для виконання майбутньої роботи. Інструменти розвитку самомотивації і самоконтролю. Як знижувати ступінь негативних переживань? Прийоми і методи управління стресом. 4.ЕМОЦІІ В ОБЩЕНИИ. РОЗВИТОК емпатії та управління ВІДНОСИНАМИ Емпатія: розуміння емоцій іншої людини. Емоції взаємин. Особиста стратегія взаємодії з партнерами. Усвідомлення і аналіз ваших установок і стереотипів, які заважають / допомагають вибудовувати продуктивні партнерські відносини. Уміння спілкуватися з людьми відповідно до їх емоційними реакціями. Управління емоційним станом в конфліктних ситуаціях. Контроль імпульсивності, конструктивне вираження почуттів і емоцій. Прийоми впливу на емоційний стан інших людей.

Афиша события — Емоційний інтелект в бізнесі в Навчальний центр «BST Consulting»