«Що є найважливішим у маркетингу» від Андрія Рублевського
Як розпізнати та розкрити потенціал свого бізнесу за наступні 3-5 років Ваше увага – найцінніша «валюта» на підприємстві. і, як завжди, її не вистачає. Ваші співробітники розуміють не всі завдання, які ви даєте, а іноді й не так, як ви їм казали. Месенджери перевантажені та не вистачає часу відповісти на всі повідомлення Але якби клієнтів і грошей побільшало, то всі ці питання просто вирішили б маркетинг. Теми семінару: 1. Як викликати у клієнтів викликати пристрасне бажання купувати саме у вас вашу продукцію. 2. Як зробити так, щоб ваш маркетинг допомагав вашим продавцям 3. Коли ваші конкуренти дають рекламу, а клієнти приходять до вас. 4. Як зробити маркетинг простим і не складним