Кроки створення сучасної айдентики
Фірмовий стиль — це візитна картка будь-якого бренду. Тому айдентиці завжди слід приділяти максимум уваги. Олег Федорчук розповість про особливості та психологію візуального сприйняття у контексті створення та експлуатації образу бренду. Також розглянемо питання: 🔸 мета і завдання, що стоять перед сучасною айдентикою 🔸 конструкція візуального образу бренду та скелет сучасної айдентики 🔸 основні типи систем візуальної айдентики, методики вибору 🔸 креативне мислення або пошук музи Олег Федорчук — куратор напрямку графічного та web-дизайну, графічний дизайнер. Завідувач Учебный центр "Дизайн класс". Досвід роботи викладачем графіки 7 років. Практикуючий дизайнер з 1999 року. Випускник художнього училища ім. Грекова. ✅ УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА, необхідна попередня реєстрація: https://goo.gl/EGLU1G ⛳ Захід відбудеться 19 лютого о 19:00 у ЦеХАБ (м. Одеса, МегаЦитрус на Грецькій площі, 2 поверх). Систематизуй свої знання з брендінгу!