События в Одессе 16 березня 2019

Психосоматичні порушення у дітей та підлітків

16 березня 2019, 10:00
категория: набір на курси
место: Навчально-консультативний психологічний центр «Співдружність» (пер. Княжий, 38; офіс 405)

Навчально-консультативний психологічний центр "Співдружність" за підтримки Української асоціації екзистенційної психології та психотерапії Представляє сертифіковану програму: Психосоматичні порушення у дітей та підлітків Автор програми, практикуючий дитячий медичний психолог, кандидат психологічних наук, Лариса Євгенівна Ерастова Програма представлена ​​для лікарів, психологів, соціальних працівників, педагогів та студентів старших курсів профільних вузів Форма навчання: очна 5 занять по суботах з 10-00 до 13-20 16.03.2019; 23.03.2019; 30.03.2019; 13.04.2019; 20.04.2019 Психосоматичні розлади є найпоширенішими як серед дорослих, а й серед дітей та підлітків, причому їх кількість неухильно зростає. Статистика: кількість дітей з такими відхиленнями досягає 40 - 68% від числа тих, хто звернувся до педіатрів. Вегетативна дистонія спостерігається у кожного третього підлітка, нестійкий артеріальний тиск (початок гіпертонії або гіпотонії) зафіксований у кожної п'ятої дитини, кожна четверта стоїть на обліку у гастроентеролога, пульмонолога, кардіолога або ендокринолога. Атеросклероз судин катастрофічно помолодшав – його виявляють у 12-13 років.Ця програма «Психосоматичні порушення у дітей та підлітків» складається з чотирьох занять тривалістю 180 хвилин кожне. Провідна програма – Ерастова Лариса Євгенівна, кандидат психологічних наук, практикуючий психолог – спеціалізація, медична психологія. Заняття носять як теоретичний, а й практичний характер. Нижче наведено короткий перелік тем та основних напрямів, які будуть розглянуті. 1 заняття. Психосоматичні стани та захворювання. Вступне заняття На даному занятті ми розглянемо: 1. Загальне уявлення про психосоматичні стани та захворювання 2. Психосоматичні теорії та моделі. 3. дві класифікації психосоматичних розладів у дітей (Йохмаса, Шміта та МКБ-10) 4. фактори, що сприяють виникненню психосоматичних захворювань 2 заняття. Причини виникнення психосоматичних порушень в дітей віком. На даному занятті ми розглянемо: 1. неспецифічну та спадкову схильність, і вроджену обтяженість соматичними порушеннями та дефектами; 2. особливості ЦНС, що призводять до нейродинамічних зрушень; 3. особистісні особливості. 4. психічний та фізичний стан дитини під час психотравмуючих ситуацій, а також особливості психотравмуючих подій. 5. Психологічні особливості дітей із психосоматичними порушеннями. Практика: Тест - вправа «Розчленувати». 3 заняття «Сім'я як із причин виникнення психосоматичних порушень в дітей віком».1. Психологічні чинники у межах сім'ї, які призводять до формування психосоматики: • неправильний тип виховання у сім'ї; • відірваність дитини від сім'ї • тривалий вплив на дитину будь-якої психотравмуючої ситуації в сім'ї або постійна низка подібних ситуацій - низький соціальний рівень життя. • Особистісні та поведінкові особливості матерів, чиї діти страждають на психосоматику. • Джерела дитячих проблем, що виникають у сім'ї. • Хвороба як відповідь на надмірне навантаження. • Хвороба – як порушення законів системи (Берт Хеллінґер). • Що впливає на формування ставлення батьків до хворої дитини? Практика: Метафоричні асоціативні карти: Я і все, все, все. Вправа «Так-ні». Вправа «Сімейне коло». 4 заняття Симптоми психосоматичних захворювань у дітей. 1.Взаємозв'язок емоцій та порушень на рівні тіла. 2.Типові соматичні прояви затяжного стресу та накопичених «негативних» емоцій: • на рівні тіла (головний біль у дітей, порушення з боку травної системи, дихальної, ендокринної, сенсорної. Порушення харчової поведінки – ожиріння, булімія, анорексія.). • на поведінковому рівні (підвищена або знижена рухова активність. СДВГ), • на міжособистісному (прагнення до, від, проти людей). Практика: Техніка "Причина тілесного симптому" Тест "Гомункулюс". Метафоричні карти «Сімейка Гномс» Опитувальник виявлення типу порушення харчової поведінки в дітей віком.5 заняття Психосоматичні захворювання у дітей 1. Енурез, енкопрез. 2. Рецидивуючий біль у животі психогенного походження. 3.Вегето-судинна дистонія у дітей 4.Психологічні особливості дітей із термоневрозом. • Психологічна підопля виникнення ангіни, ГРЗ, ГРВ у дитячому віці. 6. Бронхіальна астма. 7.Шкірні порушення у дітей. Практика: Робота із сегментами тіла у дітей. Основи саморегуляції в дітей віком. Після закінчення, для фахівців, видається сертифікат про спеціалізацію та підвищення кваліфікації навчально-консультативного психологічного центру "Співдружність" Ерастова Лариса Євгенівна – дитячий медичний психолог, кандидат психологічних наук. Працюю в Одесі. Говорячи про свій професійний шлях, я завжди наголошую, що насамперед - я практикуючий психолог із великим стажем роботи з дітьми та підлітками. Багатий досвід роботи з дітьми віком від 3 до 18 років напрацьований мною в рамках стаціонару дитячого відділення Одеського обласного психоневрологічного диспансеру. Співпраця з приватною школою та дитячим діагностичним центром ім. Рєзніка (працювала в центрі з 2004 по 2008 рік) надало хорошу можливість познайомитися ближче з дітьми з нормальним розвитком та психосоматичними порушеннями.Батьки часто звертаються до мене з різними питаннями: чи відповідає дитина нормі в розвитку та поведінці, як впоратися з невгамовним малюком, чи можна відновити стосунки, що похитнулися, зі своєю дитиною. Список цей нескінченний - це радує і засмучує. Тішить тому, що батьки стали уважно спостерігати за своїми чадами, намагаючись уникнути помилок, яких припускалися їхні батьки. А засмучує те, що у такої величезної кількості дітей виникають психологічні проблеми та збої. Що допомагає мені швидко знаходити спільну мову з різними дітьми? Це велика симпатія до дітей і бажання допомогти їм стати трішки щасливішими. Є ще один маленький ключик до вирішення психологічних проблем, що виникають у них - я люблю з ними грати і ми разом фантазуємо. В Одеському національному університеті ім. К.Д.Ушинського викладала ряд предметів («Спеціальна психологія», «Патопсихологія» та ін.). Є ведучою семінару «Психологія та психокорекція психосоматичних розладів у дитячому віці». У 2005 році захистила кандидатську дисертацію з педагогічної та вікової психології. Автор низки наукових та популярних статей, а також книги для дітей та підлітків – «Таємниця старого дому чи подорож у внутрішній світ». Улюблені афоризми: «Світ круглий, і те, що здається нам кінцем, може стати початком», «Дорогу здолає той, хто йде».Сфера професійних інтересів – консультування дітей, підлітків та їхніх батьків щодо проблем виховання, розвитку, а також дітей з психосоматичними порушеннями; проведення індивідуальних занять та групових тренінгів з дітьми та підлітками. Вартість участі у програмі: 2400 грн/акція! За оплату до 15.02.19 вартість участі 2200 грн/ У вартість входить навчання, додаткові матеріали, кава-брейк, сертифікація Запис та додаткова інформація про програму: тел. (Вайбер, ватсап) +380637082402 Олена, Юлія

Афиша события — Психосоматичні порушення у дітей та підлітків в Навчально-консультативний психологічний центр «Співдружність»
Доступно на других языках:Русский (ru)Английский (en)