События в Одессе 29 травня 2019

Базовий курс / Кухня Продаж: навчання системним продажам

29 травня 2019, 18:45
категория: набір на курси
от 3500 до 4500 грн
место: Готель "Orange Hotel Odessa" (вул. Грецька, 1а)

Базовий курс Кухня Продаж: навчання системним продажам Дев'ята група курсу Ви – керівник та у вас у прямому підпорядкуванні продавці*? Вам, напевно, знайомі такі думки вголос цих співробітників: • Я – НЕ продавець • Якщо клієнт хоче, він сам купить (запитає, замовить) • Хороший товар сам себе продає (має продавати) • Продавців НЕ люблять • Я творча особистість і НЕ буду нічого «продавати» - ні у вас у Компанії, і ніде • У клієнтів немає грошей А також, вам знайомі ситуації: • Ваші продавці «моляться» на телефон, що мовчить, з радістю займаються замовленням своїх візиток замість вихідних дзвінків і редагуванням прайс-листів замість живих зустрічей • Ваші продавці перестали (НЕ починали та НЕ збираються) шукати нових клієнтів • Ваші продавці очікують, що ви поділитеся з ними всіма вашими чарівними техніками та секретними напрацюваннями (ви ж – профі!), а у вас немає часу • У вас НЕМАЄ корпоративної Книги Продажів *Продавці – це: + співробітники відділу продажу + менеджери/фахівці з продажу + торгові представники + співробітники Клієнт-сервісу, рецепції, відділу обслуговування Клієнтів + продавці ᚚᚚᚚᚚᚚ Ви – співробітник відділу продажу (кастомер-сервісу, відділу роботи з Клієнтами)? Тоді вам, швидше за все, знайомі такі моменти: • Ви ніколи і ніде не навчалися продажам більше 2-3 годин (1-2 днів) щорічно• Ви НЕ пам'ятаєте, що саме ви «взяли» та продовжуєте використовувати у своїй роботі з тренінгу по боротьбі з запереченнями, в якому брали участь 3 роки тому • По-чесному, ви НЕ любите продажу, хоч і спілкуєтеся з клієнтами щодня. І, як на зло, ваш керівник останнім часом повторює, що «в нашій компанії продають все, бухгалтер та юрист, кур'єр та водій-експедитор, і навіть співробітник, який відповідає за чистоту в офісі» • Ви НЕ знаєте, що конкретно входить у сферу вашої відповідальності в компанії, що саме потрібно робити щодня, а ось що ви знаєте напевно – це те, що ви і НЕ мусите шукати нових клієнтів! ᚚᚚᚚᚚᚚ Сьогодні вміння продавати – важливий чинник успіху працівника, керівника та компанії. Ми всі у продажах. Завжди. Не вірите? Продаж - це частина людської натури. Людям властиво продавати:-). А ще продаж – це корисно. Адже вони приносять гроші. Так, престиж професії постраждав за часів «совка» і поки що бажає кращого. І, тим щонайменше, ми продаємо постійно. Здобувач, у пошуках нового місця застосування своїх талантів і праці, продає свої переваги та вигоди співпраці з ним – потенційному роботодавцю. Друг продає другові свою картину світу, цінності та думку: куди піти, що подивитися, з ким спілкуватися. Керівник продає завдання своїм співробітникам у прямому підпорядкуванні (адже часи планової економіки минули, і все більше співробітників не готові виконувати вказівки, а хочуть розуміти, навіщо ми це робимо, коли робимо це).І інша сторона медалі під назвою «продажу» - це «проактивний» продаж, і саме в лапках. Від яких нас, як покупців, верне та відвертає. Від яких ми готові втекти, адже стиль «купуйте наших слонів» ВЖЕ НЕ допомагає, а швидше заважає продажам. І сила інерції настільки велика, що частина керівників (та їх співробітників, звичайно) не помічають, що щось змінилося у цьому світі:-). Що саме? Поки більшість продовжує вважати, що «продажам неможливо навчитися, продавцем треба народитися», я все ж таки наполягаю на тому, що у продажах важливо робити правильні речі. Ви ж якось навчилися керувати автомобілем? А у дитинстві ви, швидше за все, вважали, що дорослі, які їздять на авто – це такі «чарівники». І так, навички, техніки, прийоми та технології важливі у продажах. І важливі – «до місця». Технологічність продажів ніхто не скасовував. Готова запропонувати вам «свою» формулу щастя/ефективності у продажу. А ви, звичайно, примірятимете її «на себе». ᚚᚚᚚᚚᚚ На курсі ви дізнаєтесь:   ЯК продавати в епоху змін?  Продавати – це соромно чи класно?  Які переконання (внутрішні установки, картина світу) співробітника у продажах, керівника та підприємця заважають (НЕ дозволяють) збільшувати продажі  Які дії співробітника у продажах, керівника та підприємця заважають (НЕ дозволяють) збільшувати продажі Як допомогти самому собі продавати? Як перейти – від дій, що руйнують продажі – до дій, що створюють продаж і допомагають у продажах?  Цілі та показники успіху (не плутайте з «успішним успіхом»:) у продажах. Як співробітнику у продажах стати «ключовим фактором» конкуренції + Як створювати корисні звички, які допомагають співробітникам у продажах продавати + Працювати у продажах за стандартами чи застосовуючи творчість? Як продавати рекомендації та як продавати, надаючи сервіс?  Які продажі вже набридли клієнтам, чому продажі можуть не працювати для нас?  Керування своїм контентом у медіа-просторі та контактами в CRM (співробітники та керівник)  Як керувати завданнями та вирвою продажів  Як визначати напрямки та зони зростання своїх продажів ✓ Введення у курс навчання (на першому занятті) ✓8 кроків (занять, живих та он-лайн) ✓6 практик ✓10+ домашніх завдань ✓25 годин вашого часу (у когось більше, у когось менше) ✓10+ чек-листів, алгоритмів та інших документів у вашу папку Співробітника відділу продажів (якщо ви – співробітник) або в корпоративну Книгу (стандартів) продажів & сервісу (якщо ви керівник/підприємець) ✓10+ інструментів успішного співробітника у продажах ✓ Створення програми самонавчання та розвитку (в т.ч. навчання новачка) – продаж у перші три, десять, тридцять днів роботи в компаніїІ достатньо ідей щодо покращення ваших продажів, підходу до продажу, сервісу у продажах, клієнтоорієнтованості. А також щодо впровадження послідовних та узгоджених кроків за етапами продажів, посилення цінності дій співробітників. ✓ Випуск: урочистий обід/вечеря після завершення курсу.  Для кого цей курс? Кому буде корисним? ▪️ Підприємцям та власникам СМБ, середнього та малого бізнесу ▪️ Причетним до управління продажами компанії ▪️ Менеджерам та продавцям, які роблять продаж своїми руками ▪️ Ключовим співробітникам, які навчають новачків та стажерів, інших співробітників Що таке КУХНЯ ПРОДАЖУ? Це навчальний курс довжиною у 8 занять та 4 тижні, який я створила на основі свого досвіду у продажах, корпоративному навчанні та консалтингу. У меню «КУХНІ»: 8 занять-воркшопів, вечорами у будні дні + Д.З., домашні завдання до кожного заняття Програма:  «ХТО»? Хто продає: + 7 головних сфер ключових результатів співробітників у продажах + Інструменти ефективного відділу продажів + Цінність праці у продажах + Є контакт?! Комунікація: питання та презентації. «Я-презентація» та «Ви-презентація». Продаж у лоб? Або якось інакше? + Досвідчені професіонали та «вискочки»: приберіть шори + Жаргон, «фільтруй базар, продавець» найважливіше, історії, шпаргалки. Тест на зрозумілість + Система безпечних тренувань+ Алгоритм підготовки до «дотику»: дзвінка, візиту, зустрічі, переговорів, за допомогою інструментів співробітника відділу продажів  «ЩО»? Що продаємо: товар, послуга, знання/компетенції + Чи добре знаємо Продукт? А як дізнатись краще? + Покроковий алгоритм введення нового Продукту/Послуги + Продукт цінний? Продукт об'єктивно кращий, ніж у …  «КОМУ»? Кому продаємо? Клієнт нам хтось? + Портрет Клієнта (b2b та b2c) + Зміни: чи змінилися Клієнти/Покупці? + Як продавцю зрозуміти сучасного покупця і … чи треба? + Орієнтація на інтереси Клієнтів та/або клієнтоорієнтованість? + Очікування Клієнтів (b2b та b2c)  ЯК продавати? Що робити? + Підходи до продажу. У вас який? + Помилки: продавці-початківці та «бувалі» + «Продаж» або «Продаж»? + Навички продажів + Тактики та стратегії: як збільшити продажі? + Вимоги нової економіки до продавця в епоху змін. Як відповідати? Формат • 50% - «матчастина», основи та фундамент, без яких НЕ виростиш красиве дерево продажів Демонстрації, ситуації (клієнтський досвід спікера, учасників, інші приклади клієнтського досвіду), дискусії з модерацією, зворотний зв'язок та коментарі, обговорення результатів, відповіді на запитання • 50% — практичні завдання та вправи, взаємодія у парах, трійках, міні-групах, презентації, «продажі», виступи учасників • Робота з диктофоном та камерою – на кожному занятті• Домашні завдання (для виконання в офісі, у перервах між заняттями «Кухні») – перевірка на кожному занятті Результати співробітника відділу продажу/продавця-учасника курсу «Кухня Продаж»: • Упевнений, активний (ненахабний і ненав'язливий), що запитує • Вміє справлятися зі страхами у продажах, зокрема перед презентацією • Вміє утримувати увагу аудиторії (з різними рівнями підготовки та статусу) • Вміє аналізувати та використовувати різноманітну інформацію для підготовки до процесу переговорів та продажів • Комуніціює з Клієнтом гідно, з турботою, з інтересом до потреб Клієнта • Розвиток мови, мовного апарату)). Розширення словникового запасу словника Продавця. • Презентації – себе, продукту, компанії – на кожному занятті Що зрештою у Керівника? Ви, Керівники, отримуєте такі бонуси від успішної участі у «КУХНІ ПРОДАЖУ»:  Навчіться, як «зробити» собі такий персонал, як вам потрібно  Станете менеджером-робителем-потрібним-персоналом, як потрібно багатьом  Перестанете звертати увагу на тих, які кажуть, що на ринку немає (=мало) якісних Співробітників Що зрештою у Співробітника? Ви, Співробітник:  Навчіться, як стати більш затребуваним продавцем, ніж ті, хто цього не вміє  Приміряйте на себе можливість «як стати незамінним менеджером у продажах», тобто ефективним менеджером в ефективному відділі продажів Сертифікація:Учасники, які успішно пройшли весь курс (активні, що беруть участь у практиці, виконують домашні завдання), отримують сертифікат. Розклад Дата старту курсу: 29 травня 2019 року Початок: 19:00 (реєстрація 18:45) Місце проведення: Orange Hotel вул. Грецька, 1 "А", кут пров. Юрія Олеші Заняття відбуваються у будні дні (див. розклад нижче) увечері, з 19 до 21 Хто веде курс?  Автор курсу: Ольга Антонова, підприємець, бізнес-консультант у сфері системного продажу, сервісу — 11,5 років у дистрибуції; 4 роки консалтингу та навчання з продажу та сервісу; У продажах з 1998: + навчає дорослих людей з 2002 + продавала та продовжує продавати + допомагає продавати іншим, у тому числі Керівникам – за допомогою Співробітників. 120+ відкритих заходів. Формати: бізнес-сніданок, workshop|воркшоп-майстерня, практикум, робоча сесія для власників, керівників та ключових співробітників компаній. Зараз піднімає престижність професій керівник, менеджер з продажу та продавець, розвиваючи культуру продажів у комерційному секторі, включаючи сегменти b2b та b2c. Провідна серія прямих ефірів #100 Автор та ведуча: + Експрес-курсу «Як створити корпоративну Книгу продажів» + Курсів «Кухня продажів» (базовий курс навчання системним продажам) та «Кухня продажів 2.0: управління продажами для керівників»  Де відбуватимуться заняття? Он-лайн: з будь-якої точки світу з wi-fiЖиві заняття: комфортний конференц-зал готелю "Оранж" вул. Грецька, 1 "А", вхід з пров. Юрія Олеші  Коли? У будні дні, див. розклад нижче Он-лайн зайняти по 1,5 години: з 19:30 до 21:00 Живі заняття по 2 години: з 19:00 до 21:00 Стартуємо 29 травня. ❗️ Розклад Заняття 1 = 29 травня, середа, з 19 до 21 Заняття 2 = 04 червня Заняття 3 = 06 червня Заняття 4 = 11 червня Заняття 5 = 13 червня Заняття 6 = 18 червня Заняття 7 = 20 червня Заняття 8, фінал = 25 червня, вт, з 19 до 21 (сертифікація, урочистий випуск, з шампанським та частуванням) Гала обід/вечеря днем/вечором у будній/вихідний день з 01 по 07 липня  Реєстрація прямим повідомленням в будь-який з месенджерів на номер: 0674844492 (telegram, whatsapp, viber):  Сертифікація Учасники, які успішно пройшли весь курс (активні, що у практикумах, виконують домашні завдання), отримують сертифікат.  Вартість (8 занять + Д.З.) Оплата на розрахунковий рахунок з актом виконаних робіт або карту ПБ Дві можливості участі: «Активний учасник» та «Вільний слухач». Варіант #1 "Активний учасник", вартість участі: 4 500 гривень Що входить у вартість: + Участь у живих заняттях (+доступ до відеозаписів всього курсу) + Участь в он-лайн заняттях (питання під час та після) + Перевірка домашніх завдань – провідної курсу, з коментарями та зворотним зв'язком щодо їх виконання+ Індивідуальна сесія, 1,5 години, з Ольгою Антоновою – за підсумками участі в курсі  Ваша спеціальна ціна для «Активного учасника» 3 900 гривень, якщо: o ви вже Клієнт Ольги Антонової o ви проходите курс НЕ один (більше 1 учасника від компанії, колеги, друзі) o ви оплачуєте курс до 24 травня, включно Варіант #2 «Вільний слухач», вартість участі: 3 500 гривень Що входить у вартість: + Участь у живих заняттях (+доступ до відеозаписів всього курсу) + Участь в он-лайн заняттях (питання під час) БЕЗ зворотного зв'язку та коментарів ведучої курсу щодо виконання домашніх завдань  Ваша спеціальна ціна для «Вільного слухача» 2 900 гривень, якщо: o ви вже Клієнт Ольги Антонової o ви проходите курс НЕ один (більше 1 учасника від компанії, колеги, друзі) o ви оплачуєте курс до 24травня, включно Кількість місць пакету активного учасника обмежена. Є можливість купівлі курсу у записі за спеціальною ціною.  Задавайте запитання та реєструйтесь повідомленням у будь-який з месенджерів за номером 067 48 444 92  Контакти Ольги Антонової:  +38 (067) 48 444 92 (telegram, whatsapp, viber)  Організатор Смачні Продажі та Olga Antonova Аудит навичок продавців та менеджерів з продажу; створення корпоративної книги продажів; навчання із супроводом. #saleskitchen_base

Афиша события — Базовий курс / Кухня Продаж: навчання системним продажам в Готель "Orange Hotel Odessa"
Доступно на других языках:Русский (ru)Английский (en)