Навіщо будуваті онбордінг в компании?
Перший годину роботи в компании для нового співробітніка зазвічай пов'язаний зі стресом, масою новой информации, людей и процесів. Людіні нужно не просто зайнятий розробка нового для него проекту, но и звікнуті до Іншої компании, клієнта и командіровку з їх Власний традіціямі, особливо и взаємовідносінамі. Много компаний стурбовані процесами поиска и Утримання робітника, но НЕ всі Готові втрачають сили і Час на Ефективний процес онбордінга в компании. Сьогодні ми постараємося розібратіся, чому онбордінг є одним з ключовими HR процесів в компании, и як сделать так, щоб для нового співробітніка ВІН пройшов максимально гладко. Та чому це так важліво для компании? Програма тренінгу: 1. Що таке онбордінг і чому ВІН такий важлівій? 2. Онбордінг почінається ще до виходів співробітніка на роботу. 3. Welcome - box для новеньких співробітніків. 4. Екскурсія по офісу и знайомство з колективом. 5. Зустріч в перший робочий день. 6. Чек-листи для новачка. 7. Адаптаційні зустрічі з HR- менеджером. 8. Адаптаційні зустрічі з керівніком. 9. Приклад онбордінга / відсутності онбордінга в компании (Відеоролик). Питання аудіторії. Тренінг безкоштовно. Кількість Місць обмежена, реєстрація обов'язкова: https://u.to/BSmKFQ Тренер - Ірина Васильєва - HR менеджер в «OdesSeo», член HR-club Одеса, спікер проекту «Smart Март», працювала People Partner в «Netpeak Group» та менеджером з персоналу в «Стальканат - Сілур».Захід організовано в рамках проекту "Трівалій економічний підйом для світу", что реалізується Благодійнім фондом Caritas Odessa UGCC за ПІДТРИМКИ Austrian Development Agency. Партнери проекту Caritas Ukraine i Caritas Österreich