События в Одессе 14 серпня 2019

Як придумувати і проводити ефективні конкурси в соцмережах

14 серпня 2019, 19:00
категория: семінар/тренінг
от 400 до 600 грн
место: Коворкинговый центр "Термінал 42" (вул. Рішельєвська, 33)

Хто всі ці люди, які розігрують айфон за репост, а квартиру за підписку? Користувачі соцмереж давно розділилися на 2 табори: для перших конкурси в Instagram — це розлучення, для других — азартна гра. Відповідно і організатори діляться на «класних щедрих хлопців» і «розводив». Тим не менш, конкурси — все ще один з кращих методів органічного просування аккаунта, залучення передплатників у спілкування, роботи з репутацією бренда, до того ж і бюджетна реклама. 14 серпня в Терміналі 42 про конкурси в соцмережах нам розповість Юлія Брачук — team-lead відділів контенту та проджект-менеджменту в smm-агентстві SOTY, спікер курсів з SMM освітньої платформи MarkEd. Агентство веде акаунти levi's Ukraine, Superdry Ukraine, Tom Tailor, UkrTicket, Caleton, Benedikt а також створювало спецпроекти для Kadorr і Таврія Ст. Про що будемо говорити? — у чому принципова відмінність giveaway від конкурсу здорової людини? — як правильно вибрати механіку конкурсу під свій бізнес? — як не бути скнарою, коли вибираєш приз? — як залишити собі шлях до відступу і правильно захищатися від неадекватних учасників? — як швидко і безболісно провести конкурс, опублікувати результати і не посивіти? Для кого буде корисно: — власникам і керуючим малого та середнього бізнесу: ви зрозумієте, як конкурси впливають на репутацію бізнесу, навчитеся правильно розраховувати цінність призу і організовувати взаємодію з переможцями; — маркетологам: ви дізнаєтеся про найбільш дієвих та адекватних механіків конкурсів. Навчитеся більш точно аналізувати їх ефективність для свого продукту і дізнаєтеся, як уникнути негативу після розіграшу ще на етапі написання тексту; — SMM-фахівців: ви отримаєте чіткі інструменти для проведення конкурсів, чек-листи з написання умов і кейси, як робити треба і НЕ треба. Про спікера: Юлія Брачук — team-lead відділів контенту та проджект-менеджменту в SOTY smm-агентство, спікер курсів з SMM MarkEd - Освітня платформа. Більше 3х років займається виключно SMM, як стратег і кретивщик працювала з проектами Таврія В, Toyota, levi's, Простір, Kadorr City Mall і ще +20 проектів. Фахівець у просуванні в соціальних мережах малого та середнього бізнесу, SMM-стратегії та контент-маркетингу. Ранній квиток (до 26 червня) — 250 грн, стандартний квиток (з 27 червня до 14 серпня) -400 грн. У день заходу — 600 грн. https://terminal42.com.ua/product/yuliya-brachuk-kak-pridumyvat-i-provodit-effektivnye-konkursy-v-sotssetyah/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_term=konkursy&utm_content=event Жодних айфонів за репост не буде, тільки корисна інфа і тру сторі. До зустрічі!

Афиша события — Як придумувати і проводити ефективні конкурси в соцмережах в Коворкинговый центр "Термінал 42"