События в Одессе 31 серпня 2019

Хто тут? Виставка картин Бориса Гребенщикова

31 серпня 2019, 10:30
категория: виставка
место: Музей західного і східного мистецтва (вул. Пушкінська, 9)

Борис Гребенщиков протягом багатьох років досліджує       живопис як практичну можливість творчого волевиявлення.       Феноменальним залишається факт невгасаючого інтересу до всього чудесному різноманітності, що виходить з-під широкої кисті такого знайомого і такого незбагненного Бориса Гребенщикова.       «Хто Тут?» - це виставка живописних робіт, створених БГ       за кілька десятиліть. Ліризм, сюрреалізм, іронічність, барвистість і філософічність виткані в єдину і дуже гостинну Всесвіт, де знайде своє місце кожен чує і бачить дослідник життя.              Музей висловлює глибоку подяку автору і друзям музею Maxim & Yana Lande, Stavnitser Andrey за унікальну можливість познайомити глядача з іншим, візуалізувати світом майстра БГ на самій андеграудниє майданчику Одеський музей західного і східного мистецтва       Куратор Катерина Міхейцева              БГ як художник належить до тієї галузі художньої культури, яка з легкої руки англійського критика Роджера Кардинала отримала назву OutsiderArt (цей термін -       найбільш конвенціональний на сьогоднішній день, хоча застосовується в США і в Європі з невеликими різночитаннями). У США, наприклад, він набагато більш еластичний і охоплює значно більший матеріал, що включає в себе, крім мистецтва традиційних наївістів і автодидакт, також фольклорне мистецтво, мистецтво різних етнічних і професійних груп і дітей. В Європі поняттяOutsiderArt має більш соціальний відтінок і застосовується в тому числі і до мистецтва людей з порушеними соціальними, психологічними і поведінковими стандартами.              Примітив, наїв, мистецтво маргіналів і соціопат завжди впливали на сучасне мистецтво - це трюїзм. Але в останні десятиліття змінюється самовідчування OutsiderArtist. Його не задовольняє стан «за спиною» великого мистецтва. У чому ж відрефлексувати або інтуїтивна мета цього мистецтва? Олександр Боровський:       Думаю, перш за все, в репрезентації роботи свідомості. Це може бути сомнабуліческі-самопогруженности, індивідуалістичне або колективно-матричне, сутінковий або, навпаки, просвітлене, але свідомість, причому в особливих, що не тіпологічностью, так би мовити, авторизованих його станах.       У разі БГ його відчуженість, окремість від будь-якого роду цехових нормативів (будь то культура зображення або культура концепту) цілком осмислена. По суті, звертаючись до візуального, він завжди знав (мабуть, спочатку відчував), що йому потрібно. А потрібно йому було всього-то працювати з станами свідомості, транслювати їх, ділитися ними і, в якійсь мірі, їх переборювати.       У роботах БГ немає «історії розвитку» в традиційному розумінні: нарощування майстерності, живописної культури, еволюції манери та іншого.       Поняття розвиток тут не так актуально, а поняття проектність і взагалі заборонене. Він не заглядає вперед. І вже, звичайно, не оглядається назад. Ясна річ: стовп в такому випадку, як показує історія,       легко може обернутися соляним.              ❗ Всього два тижні!⏳ З 31 серпня по 13 вересня       Живопис Бориса Гребенщикова в Одеський музей західного і східного мистецтва       ⏳ Щодня (крім середи) з 10:30 до 18:00       Пушкінська, 9       #weart_musem # БГ # ктоздесь?

Афиша события — Хто тут? Виставка картин Бориса Гребенщикова в Музей західного і східного мистецтва