События в Одессе 25 вересня 2019

Актуальність Прийняття Трудового Кодексу, як запорука розвитку

25 вересня 2019, 11:30
категория: інше
место: Адреса проведення (дивись в описі)

Де? Одеська політична платформа, Україна, м.Одеса, вул. Базарна, 25 Запрошені:       Третьякова Галина - Голова комітету ВР по вопросам соціальної політики та захисту прав ветеранів       Катеренчук Микола - кандидат юридичних наук, депутат ВР IV-VII скликання       Шемякін Леонід - Голова Одеської обласної организации работодавців       Саакашвілі Михайло - екс Голова Одеської обласної ОДА       Гаценко Сергій - Голова Одеського обласного центру зайнятості       Любченко Руслан - Голова Політичної партии "Трудова Україна"       Кузаконь Михайло - громадсько-політичний діяч, керівник Одеського осередку Політичної партии "Народний рух України"       Бичков Ігор - громадсько-політичний діяч, керівник обласного осередку Політичної партии "Сила Людей"       Фоменко Олександр - генеральний директор "Одесаобленерго"       Нікулін Сергій - директор регіональної філії АТ "Укрзалізниця"              Ніні суспільство очікує від державних інституцій ефективного Виконання завдання Із забезпечення та захисту прав и свобод громадян, інтересів Суспільства та держави. Виконання ціх завдання Неможливо без чіткого правового регулювання отношений у сфері проходження державної служби и служби в правоохороних органах, належно забезпечення службових и трудових прав відповідніх СЛУЖБОВЦІВ та їх СОЦІАЛЬНОГО захисту.Такоже на порядку денному стоит проблема трівалої новой кодифікації трудового законодавства. Так, Вже трівалій годину готовится к іншого читання у Верховній раді України проект Трудового кодексу України. Прийняття даного документа спріятіме комплексному розумінню трудового законодавства та врегулює ті аспекти трудових и пов'язаних Із ними отношений, Які Наразі НЕ врегульовані чіннім Кодексом Законів про працю України.       З ВИНИКНЕННЯ Нових суспільніх отношений, а такоже розвитку, зміною та припиненням існуючіх вінікає потреба у підтрімці якісного стану нормативно-правових АКТІВ, тобто у постійному їх оновленні та удосконаленні. Поряд з оновленням та удосконалення норм національного законодавства Запорука вісокої ефектівності правового регулювання суспільніх отношений є такоже и рівень узгодженості та упорядкованості норм права и нормативно-правових АКТІВ, что діють у державі. Останнє пов'язується з таким явіщем, як систематизація законодавства. Процес сістематізації характерізується наявністю різноманітніх форм, основною среди якіх є кодифікація, результатом якої є Прийняття кодіфікованіх нормативно-правових АКТІВ.       Як отмечает В. С. Смородінській, кодіфікаційні акти становляться тієї фундамент, на якому будується нове законодавство.Смороду впорядковують нормативно-правовий масив, усувають наявні суперечності, уніфікують правовий Категорійний апарат, забезпечують єдність термінологічно-мовного оформлення законодавчо АКТІВ. На Відміну Від результатів других відів сістематізації кодіфікаційній акт не только впорядковує чінне законодавство, а й якісно его вдосконалює, методологічно «ушляхетнює».       Становлення та розвиток державності незалежної України нерозрівно пов'язані зі створеня нового законодавства, Пожалуйста б відповідало міжнароднім стандартам пріорітетності забезпечення прав и свобод людини. Відзначімо, что на момент набуття Україною незалежності Переважно більшість суспільніх отношений регулювалися союзним законодавством. Сьогодні Україною Вже Зроблено много кроків на шляху создания власної правової системи, однак доніні ще залішаються чіннімі в правовому полі України нормативно-правові акти часів колишня Радянського Союзу.Так, основні трудові закон сьогодення - Кодекс Законів про працю України (далі - КЗпП) - Було Прийнято ще 10 грудня 1 971 р. Слід віддаті належно національному законодавцю, Який в течение терміну его Дії на территории незалежної України Постійно вносити у него Зміни та ДОПОВНЕННЯ. Разом з тім и сегодня КЗпП України НЕ Включає норми, Які регулюють отношения по вирішенню колективних трудових СПОРІВ, та практично НЕ регулює отношения зайнятості та працевлаштування. ОКРЕМІ елементи трудових отношений регулюються КЗпП не у повну обсязі На Відміну Від спеціальніх Законів (например, порядок Укладення колективних договорів, угіддя більш детально врегульовано Законом України «Про Колективні договори и угоди» від 1 липня 1993 р. № 3356-XII). Кроме зазначеним Законом, поряд з КЗпП діють закони України «Про соціальний діалог в Україні» від 23 December 2010 р. № 2862-VI, «Про зайнятість населення» від 5 липня 2012 р. № 5067-VI, «Про відпустки» від 15 листопада 1996 р. № 504/96-ВР, «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-XII, «Про оплату праці» від 24 березня 1995 р. № 108/95-ВР, «Про порядок вирішенню колективних трудових СПОРІВ (конфліктів)» від 3 березня 1998р. № 137/98-ВР, «Про Професійні спілки, їх права та гарантії ДІЯЛЬНОСТІ» від 15 вересня 1999р. № 1045-XIV, «Про организации роботодавців, їх об'єднання, права и гарантії їх ДІЯЛЬНОСТІ» від 22 червня 2012 р. ЗВ'ЯЗОК № 5026-VI. Існування ціх Законів поряд з КЗпП НЕ спріяють системному розумінню трудового законодавства и зменшуються роль КЗпП у его системе.Такоже слід звернути Рамус на різніцю окремий термінологічніх конструкцій, Які Використовують у КЗпП и віщезазначеніх законах, прийнятя за часів незалежності. Например, КЗпП для Позначення Іншої поряд з працівніком сторін трудового отношений оперує терміном «власник підприємства, установи, организации чи уповноважений ним орган або фізична особа», а закони України «Про зайнятість населення», «Про Колективні договори и угоди», «Про оплату праці »,« Про охорону праці »,« Про Професійні спілки, їх права та гарантії ДІЯЛЬНОСТІ »,« Про порядок вирішенню колективних трудових СПОРІВ (конфліктів) »Використовують срок« роботодавець ».       Робота над розроблення та прийняттю нового кодіфікованого трудового закону триває практично з моменту Отримання Україною незалежності. Декілька проектів Трудового кодексу України даже проходили Перше читання у Верховній раді України. Востаннє Верховна Рада України прийнять Трудовий кодекс України в Першому чітанні у 2015-. За Прийняття Трудового кодексу України у Першому чітанні тоді проголосувало 258 народних депутатов при необхідніх 226. Доповідачем виступив співавтор документа народний депутат Людмила Денісова, яка, зокрема, зазначилися, что з пострадянськіх стран сегодня лишь Україна НЕ прийнять нового трудового кодексу1. Ніні, Вже у 2018 р., У Верховній раді України находится тієї ж проект Трудового кодексу України № 1658, підготовленій до другого читання.Структурно проект Трудового кодексу України складається з книг, глав та статей и є більшім за ОБСЯГИ порівняно з КЗпП. Так, Проект налічує 385 статей, а діючий сегодня Кодекс Законів про працю України - 265 статей. Слід підтримати включення до Проекту норм, якіх Ранее НЕ було у КЗпП, та осучасненого викладу існуючіх.       Разом з тім нінішня проблема, коли поряд з кодіфікованім трудовим законом діють СПЕЦІАЛЬНІ закони, залішається. Зокрема, Проектом комплексно не регулюються отношения зайнятості та працевлаштування, отношения СОЦІАЛЬНОГО діалогу, колективно-ДОГОВІРНІ отношения, отношения по вирішенню колективних трудових СПОРІВ. Таким чином, вважаю, что проект Трудового кодексу України потребує відповідного доопрацювання та скорішого Прийняття.

Афиша события — Актуальність Прийняття Трудового Кодексу, як запорука розвитку в Адреса проведення