Olga Strelnyk «Service design»
❔ Чому одні фахівці стають успішними, а інші ні? ⠀ Чому деякі стають незамінними і ведуть безліч проектів, а інші ледь справляються з одним завданням. ⠀ Як зробити вдалим кожен свій кейс? ⠀ І які інструменти створюють рішення, здатні надихнути клієнтів? ⠀ На лекції ви дізнаєтесь, як при найпростіших робочих завданнях створювати блискучі рішення. Ми покажемо різницю між існуючими підходами і сервіс-дизайном. ⠀ Ви дізнаєтеся, які переваги дає сервіс-дизайн. Як зміцнювати свій особистий бренд і ставати незамінним в будь-якому проекті? Незважаючи на те, що формат зустрічі - лекція, ви зможете попрактикуватися на одному з інструментів сервіс-дизайну, щоб переконатися на власному досвіді в ефективності і простоті підходу. ⠀ Olga Strelnyk - Бізнес-тренер і тренер Service Design Academy. Вважала за краще позиції ТОП-менеджера у великій компанії позицію провідника між бізнесом і клієнтом. З 2007 займала позицію керівника департаменту продакт-девелопмента, потім керівника дистрибуції. Професійний бізнес-парламентер. Протягом 10 років провела понад 1000 переговорів з міжнародними партнерами. ⠀ Зустріч з Service design сталася в 2015 році. Багато компаній довірили Ользі право навчати своїх співробітників Service Design - Розетка, Нова пошта, Philip Morris, Таврія В, ПУМБ, Альфа Банк, Ельдорадо і інші. ⠀ Лекція цікава як фахівцям з маркетингу і рекламі, так і дизайнерам, керівникам проектів і т.д. ⠀Реєстрація - http://bit.ly/2luTndt