События в Одессе 26 жовтня 2019

Проблеми дитинства від А до Я

26 жовтня 2019, 10:00
категория: набір на курси
место: Навчально-консультативний психологічний центр «Співдружність» (пер. Княжий, 38; офіс 405)

Навчально - консультативний психологічний центр "Співдружність"              представляє              навчальний проект              «Проблеми дитинства від А до Я»              (Психологічне консультування, психокорекція та психотерапія дітей і підлітків)              Початок навчання в новій групі 26 жовтня 2019 року              Місце проведення: Одеса, пров. Княжий, 38, ауд. 405              Проект розрахований на:              - психологів, що спеціалізуються на дитячому психологічному консультуванні, психокорекції та психотерапії дітей і підлітків,              - педагогів (спеціальності загальна і корекційна педагогіка);              - соціальних працівників;              - лікарів (всіх спеціалізацій);              - фахівців з дитячого розвитку;              - реабілітологів;              - фахівців, які допомагають під час пологів і супроводжуючих грудне вигодовування;              - фахівців ЛФК, корекційних програм;              - співробітників спеціалізованих дитячих установ;              - вихователів              Проект дає:              - сучасні систематизовані знання в області норми, аномалії і патології психологічного та психічного розвитку в дитячому і підлітковому віці;              - цілісне уявлення про особистість в дитячому і підлітковому періодах;              - навик визначення основних проблемних зон у розвитку дитини і підлітка, що допомагає в складанні якісних корекційних програм;              - вміння виділити індивідуальні та середовищні тригери дитячих психологічних проблем;Також участь у проекті - це:              - допомога при сімейному і особистісному консультуванні і психотерапії;              - підтримка при виборі і розробці освітніх, розвиваючих і виховних програм;              - грамотний вибір реабілітаційних та корекційних програм при роботі з дітьми та батьками              Ведучі:              Пурло Олена Юріївна, психолог, кандидат психологічних наук, керівник проекту              Ерастова Лариса Євгенівна, дитячий клінічний психолог, практичний психолог вищої категорії, кандидат психологічних наук              Максименко Леонід Валентинович, психолог, лікар, доктор PhD, президент Української асоціації екзистенціальної психології та психотерапії              Галицька Маріанна Олександрівна, перинатальний, клінічний психолог, кандидат психологічних наук              Мідько Андрій Анатолійович, лікар-психіатр, кандидат медичних наук              Веремчук Ольга Олександрівна, психолог              Костриця Віолетта Михайлівна, психолог              програма проекту              теоретичні курси              1. Психологія розвитку (Пурло Є.Ю.)              Поняття розвитку в дитячому віці, норми розвитку, вікова періодизація, вікові особливості розвитку психіки дитини, особливості розвитку пізнавальних процесів, соціальна ситуація розвитку, розвиток емоційної сфери дитини, їх вплив на становлення особистісно              2. Екзистенційні проблеми розвитку (Ерастова Л.Є.)Основні екзістенціали (самотність, ізоляція, страх, любов, смерть, прийняття), їх виникнення і вплив в дитячому та підлітковому віці              3. Перинатальна психологія та психологія материнства (Галицька М.А.)              Внутрішньоутробний розвиток дитини, готовність матері до пологів і материнства, перебіг пологів, новонароджений і його мати, функції матері і їх порушення, народження особистості, формування внутрипсихических структур, фази сепарації-індивідуації              4. Психологічні захисту дітей і підлітків (Веремчук О.А.)              Поняття психологічного захисту і її механізмів, особливості психологічного захисту у дітей і підлітків, вплив сім'ї на формування психологічних захистів, психологічні захисту та впорається поведінки, соціально-психологічний тип особистості підлітка і переважаючі механізми психологічного захисту як спосіб виходу з конфлікту              5.Псіходіагностіка дітей і підлітків (Пурло Є.Ю.)              Збір особистого і сімейного анамнезу, візуальна психодіагностика, основні методи психодіагностики: спостереження, бесіда, тестовий метод, проективні методики збору даних, їх інтерпретація              6. Кризи дитячого і підліткового віку (Пурло Є.Ю.)Поняття вікового (нормативного) кризи, основні кризи дитячого і підліткового віку, їх характеристика і специфіка, сімейні і соціальні чинники, що впливають на перебіг кризи, віддалені наслідки криз дитячого і підліткового віку, особливості психологічного консультування та психотерапії при кризах дитячого і підліткового віку              7. Психологія сім'ї і сімейних відносин (Максименко Л.В.)              Поняття сімейної системи, сім'я як мала група, феномени сім'ї як малої групи, їх вплив на психоемоційний розвиток дитини, основні кризи сім'ї (сімейні кризи, розлучення) як фактори, що впливають на формування деструктивності в дитинстві і подростнічестве              8. Робота з страхами в дитячому та підлітковому віці (Пурло Є.Ю.)              Невротичні та соціальні страхи в дитячому і підлітковому віці, вплив соціального оточення на їх формування, психодіагностика, психологічна корекція і психотерапія дітей і підлітків зі страхами              9. Психологія дитячо-батьківських відносин (Пурло Є.Ю.)Система «діти - батьки», готовність до батьківства, особливості материнства і батьківства, вплив матері і батька на психоемоційний розвиток і формування особистості дитини (важливі періоди в розвитку дівчаток і хлопчиків, коли особливо необхідна присутність матері або батька), формування у дитини прихильності до матері, віддалені наслідки її порушення, феномен «сепарації», стилі сімейного виховання та їх вплив на розвиток дитини, стосунки між дітьми в сімейній системі, дитячо-батьківські відносини в постразводного сім'я , Їх вплив на подальшу долю дитини              10. Дитяча психосоматика (Ерастова Л.Є.)              Класифікація дитячих психосоматичних захворювань за ступенем тяжкості, причини виникнення психосоматичних захворювань у дітей, особистісні особливості дітей з психосоматичними порушеннями, особливості сімейного виховання, ознаки психосоматичних порушень у дітей (СДУГ, страх, стрес, енурез, енкопрез)       11. Нейропсихологія дитячого віку (Ерастова Л.Є.)              Поняття норми в розвитку, причини виникнення дезонтогенеза, стигми дезонтогенеза, порушення, що виникли внаслідок порушень ЦНС, місця, локалізації і структури, які порушуються (загальний, приватний, корковий і підкоркових дефекти)              12. Психіатрія дитячого і підліткового віку (Мідько А.А.)Особливості психіатричної систематики дитячого віку, загальна психопатологія дитячого віку, основні етапи онтогенезу і їх значення у формуванні клінічної картини, специфіка синдромологією психічних розладів в дитячому віці, поняття «хвороба», «розлад», «психоз», «невроз», «органічне» і «функціональний» розлади, психіатрична стигматизація.              13. Родологія (Костриця В.М.)              Поняття роду як макросистеми, символіка і традиції родових систем, їх вплив на формування покоління, цикл роду, доленосний коло, родові канали       14. «Ключі» - дитяча клінічна психологія і патопсихологія (Ерастова Л.Є.)              Причини виникнення психофізіологічних відхилень у дітей, причини виникнення відхилень в особистісному розвитку, особливості перебігу пізнавальних процесів у дітей з порушеннями в пізнавальної та особистісній сферах, методики оцінки і тестування порушень в пізнавальній сфері, порушення інтелектуального розвитку (затримка психічного розвитку, розумова відсталість), основні форми мовного порушення, аутизм, СДУГ і гіперактивність, акцентуації, агресія, страхи, корекційні програми.       Всього годин теоретичних дисциплін: 804              практичні курси       1. Аналіз сімейних і життєвих сценаріїв з їх корекцією (Максименко Л.В.)       2. Психодіагностика сім'ї (Максименко Л.В.)       3.Практікум з психодіагностики дітей і підлітків (Пурло Є.Ю.)       4. Практикум з дитячої клінічної психології і патопсихології (Ерастова Л.Є.)5. Практикум з нейропсихології (Ерастова Л.Є.)       6. Група особистого досвіду (Костриця В.М., Пурло Є.Ю.)       Всього годин особистої практики: 64       Особиста практика при супроводі супервізії       1. Інтервізіонная група (Костриця В.М., Пурло Є.Ю.)       2. супервізійний група (Пурло Є.Ю., Ерастова Л.Є.)       Всього годин особистої практики при супроводі супервізії       150       Разом годин: 1018       Форми навчання:              - Очна - 5 семестрів, по 5 міні-сесій в кожному. Міні-сесії проходять раз на місяць у вихідні дні (субота, неділя) з 10:00 до 18:00 за адресою: м Одеса, пров. Княжий, 38, ауд. 405              Початок занять в новій очної групі 26.10.2019              - Дистанційна - 5 семестрів по 5 міні-сесій в кожному (за індивідуальним планом цілий рік).              Після закінчення навчання в очній та дистанційній формах в проекті видається сертифікат.              Вартість навчання: 320 $ (за курсом національного банку України на день оплати) 8000 грн в семестр.              Можливість вивчення дисциплін за окремими блоками з видачею сертифікатів.              При проходженні окремих дисциплін в повному обсязі надається можливість сертифікації за обучающему проекту «Проблеми дитинства від А до Я»              Записатися в навчальний проект:              тел. (Ватсап, вайбер) +380637082402 офіс навчально-консультативного психологічного центру «Співдружність»,              тел. (Вайбер) +380674844468 Пурло Олена Юріївна, кандидат психологічних наук, керівник проектутел. (Ватсап, вайбер, телеграм) / київстар / + 380632612944, Максименко Леонід Валентинович, керівник навчально-консультативного психологічного центру «Співдружність»,              ------              https://docs.google.com/forms/d/1bKKIK8nX3U7xmsTo6Rdn0K-0DPDAostwKSI43huSCHc/edit

Афиша события — Проблеми дитинства від А до Я в Навчально-консультативний психологічний центр «Співдружність»