МК "Instagram, что продає"
Продажі послуг и товарів через Особистий Бренд: - Як Оформити аккаунт, щоб люди начали підпісуватіся и делать покупки. Як візначіті фільтри для постів; - Як акуратно використовуват GiveAway, аби избежать масової відпіскі после конкурсу, як вібіраті GiveAway и відсіяті НЕ доброякісніх організаторів; - Як и навіщо делать колаборації, Який результат від них можна отрімуваті. Що таке «взаімопіар» и «лайктайм», якові Користь від них можна отріматі. Контент-план для Instagram: - Як створити контент-план на 60 днів; - Програми для роботи в Instagram. Як делать обробка фото зі смартфона? - Лайфхак Продажі через Stories, Live, iGTV: - Як вібудуваті Довіру у своих підпісніків через Live и як сделать так, аби підпіснікі начали делать покупки через Прямі ефірі; - Як використовуват новий інструмент IGTV, его монетізація; - Як продавати через Stories: скільки в день нужно викладати и Який контент необхідній для Отримання КЛІЄНТІВ. Тренер: Ігор Осецімскій - власник агентства інтернет-маркетингу "Verona" Чекаємо на вас: 28 жовтня, 18: 00-20: 30 вул. Пантелеймонівська, 88/1, оф 407 Реєстрація обов'язкова: https://forms.gle/3AvSwNeqfDpmvbTQ9 Захід організовано в рамках проекту Тепм / Caritas Odessa UGCC, что реалізується Благодійнім фондом Caritas Odessa UGCC за ПІДТРИМКИ Austrian Development Agency. Партнери проекту Caritas Ukraine i Caritas Österreich