Тренінг-практикум Едварда Дубинського "Альтернативні інвестиції"
26 жовтня 2019 року в Одесі відбудеться довгоочікуваний тренінг-практикум Едварда Дубинського з управління особистими фінансами. Мета тренінгу: поділитися з усіма охочими професійними і системними знаннями управління особистими фінансами і грамотному інвестуванню. Продовжуємо вас знайомити з деякими матеріалами майбутнього тренінгу. І сьогодні поговоримо про DPO: DPO, або пряме публічне розміщення акцій, є прямий продаж акцій приватної компанії вузькому колу інвесторів, без допомоги андеррайтерів. Це також, як і в випадку IPO - один із способів виходу на фондовий ринок. І після придбання акцій, інвестори можуть перепродати їх на відкритому ринку. Особливості DPO: По-перше, як уже говорили, розміщення відбувається без допомоги андеррайтерів, що значно скорочує витрати компанії-емітента. По-друге, база інвесторів при DPO - це інвестори, які добре обізнані про діяльність компанії. Це можуть бути клієнти, постачальники, і навіть менеджери компанії, тобто особи, об'єктивно зацікавлені в стабільному розвитку компанії і готові фінансувати її діяльність через придбання акцій. Але це можуть бути і прості "випадкові" інвестори.По-третє, ліквідність акцій компанії при DPO обмежена через вузького кола інвесторів. Якщо для акціонерів, що продають свої частки, це безперечний недолік, то з точки зору самої компанії обмежена ліквідність надає важливу перевагу - вона помітно знижує можливість спекулятивних торгів, і, тим самим, стабілізує вартість акцій і капіталізацію компанії. Однак DPO, як і IPO, не є універсальним способом залучення капіталу, відповідним для всіх компаній. Так, якщо у компанії немає потенційного сформованого вузького кола інвесторів, яким вона могла б запропонувати свої акції, їй важче буде залучити інвесторів на ринку без допомоги андеррайтера, який здійснює той самий маркетинг розміщення і приваблює інвесторів, що вкрай необхідно для успіху операції. В результаті при відсутності надійних потенційних інвесторів, впізнаваності компанії в широкому колу інвесторів вона може бути змушена відмовитися від DPO або переглянути ціну пропозиції. Таким чином, застава успішного прямого розміщення акцій - це наявність стабільної та надійної бази інвесторів, безпосередньо зацікавлених в успішній діяльності компанії. І, мабуть, основне завдання при проведенні DPO - узгодження інтересів всіх інвесторів. DPO проводять, як правило, невеликі молоді компанії, які не можуть дозволити собі (або не хочуть нести) дорогі послуги андеррайтера.Прямі розміщення підходять в першу чергу для тих компаній, які в силу галузевої специфіки оцінюються стратегічним інвесторами потенційно вище. На цьому все, в наступних листи я розповім вам про позабіржові фондових ринках OTC. Залишити попередню заявку: https://fintelect.com/liveodessa2019