События в Одессе 24 листопада 2019

Школа юного музейника / Малюємо музичний живопис казок

24 листопада 2019, 11:00
категория: для дітей
100 грн
место: Художній музей (Софіївська, 5а)

Одеський художній музей відкриває третій сезон «Школи юного музейника»! Запрошуємо юних друзів на зустріч із мистецтвом. З 13 жовтня до 15 грудня, щонеділі, ми проведемо новий курс «Малюємо музику у світі кольору та форми». Цього разу об'єднаємо два ключових види мистецтва — Музику та Живопис — щоб допомогти юним учасникам розсунути кордони та навчитися краще розуміти світ. ✔️ Приєднуйтеся до нас, заповнюючи реєстраційну форму за посиланням: http://bit.ly/2n6AY81. ПОВНА ПРОГРАМА: ✏️ заняття №1: 13 жовтня — «Способи вираження в музиці. Динаміка, як засіб зображення простору в музиці»; ✏️ заняття №2: 20 жовтня — «Контраст у музиці. Що спільного між контрастом в музиці та контрастом у живописі»; ✏️ заняття №3: 27 жовтня — «Образи природи в музиці та живописі»; ✏️ заняття №4: 3 листопада — «"Музичні фарби" у творах композиторів-імпресіоністів»; ✏️ заняття №5: 10 листопада — «Музичний портрет та музичні ескізи»; ✏️ заняття №6: 17 листопада — «Музичний живопис казок»; ✏️ заняття №7: 24 листопада — «Музичний живопис казок» (продовження) ✏️ заняття №8: 1 грудня — «Музика у творах образотворчого мистецтва»; ✏️ заняття №9: 8 грудня — «Колір, що звучить та барвистий звук»; ✏️ заняття №10: 15 грудня — «Емоція в кольорі та формі». Випуск, вручення дипломів.  Коли: щонеділі з 13 жовтня до 15 грудня об 11:00, 13:00 і 15:00.  Де: Одеський художній музей (вул. Софіївська, 5а). ☎️ Телефони для довідок: +38-093-735-34-44; +38-048-735-34-44  Вартість: разове заняття — 100 грн; абонемент на курс — 800 грн; для кількох дітей з однієї сім'ї знижка — 10%.  Реєстрація: http://bit.ly/2n6AY81.  Максимальна кількість учасників у групі: 16 дітей. Щонеділі заняття відбуватимуться у трьох групах: І група — 11:00 — від 5 до 8 років. ІІ група — 13:00 — від 9 до 12 років. ІІI група — 15:00 — від 13 до 15 років. У випадку, якщо групу не укомплектовано, є можливість відвідувати заняття вибірково — вартість одного заняття 100 грн.  Обов'язково зареєструйтеся на разове заняття: http://bit.ly/2n6AY81.  Програму Школи юного музейника розробила та проводитиме: Лариса Бердиярова — викладачка теорії музики, методистка художньо-естетичного циклу, любить малювати в техніці ебру (малювання на воді), декупаж та будь-які природні матеріали. Асистентка — Алена Трояненко, реставраторка Одеського художнього музею. Закінчила ОХУ ім. Грекова. Любить писати живопис, робити скетчі, малювати з дітьми. Нагадуємо, що заняття проходять без участі дорослих і чекаємо з нетерпінням на новому курсі в музеї! _____________________________________________________ ❤️ ДЕТАЛІ ЗАНЯТЬ: ✏️ Зайняття №1. 13 жовтня — «Способи вираження в музиці. Динаміка, як засіб зображення простору в музиці». Зміст: Спорідненість музики та живопису. Загальні закони та правила побудови твору (симетрія, ритм, тональність, акцент, центр композиції). Співставлення рельєфу та фону в живописі з динамікою в музиці. Розглядаємо твори живопису з точки зору динамічних відтінків. Практичне завдання: Малюємо світанок. Як зобразити динамічні відтінки художніми засобами виразності. Матеріал: Фарба (гуаш). ✏️ Зайняття №2. 20 жовтня — «Контраст у музиці. Що спільного між контрастом в музиці та контрастом у живописі». Зміст: Бесіда про контрасти в музиці та живописі, визначаємо, які засоби музичної та художньої виразності передають контрастність творів. Співставлення контрастів в музиці (лад, темп, динаміка, звуковисотність) і контрасту в живописі (колір, масштабність). Практичне завдання: Малюємо натюрморт. За допомогою художніх засобів виразності (контрастної зміни кольору, чітких ліній та форм) передаємо на полотні своє сприйняття і розуміння контрасту. Матеріал: крейда. ✏️ Зайняття №3. 27 жовтня — «Образи природи в музиці й живописі». Зміст: Визначення понять «музика» і «природа». На прикладі музичних творів різних епох прослідковуємо розвиток образу природи від наслідування голосів та звуків природи до романтичного сприйняття світу людини. Образи природи в музиці Й. Гайдна, А. Вівальді, Ф. Шуберта, П. Чайковського, Е. Гріга, М. Римського-Корсакова, С. Рахманінова. Образи пейзажного живопису. Об’єктивна та суб’єктивна сторони пейзажу. Образ природи в живописі Саврасова, Левітана, Куінджі, Костанді, Жуковського. Практичне завдання: на вибір створити вигаданий чи бачений раніше пейзаж або за музичним чи художнім твором. Матеріал: фарби. ✏️ Зайняття №4. 3 листопада — «"Музичні фарби" у творах композиторів-імпресіоністів». Зміст: Знайомство з характерними рисами імпресіонізму, його основні представники: К. Моне, О. Ренуар, Е. Дега, К. Піссарро, А. Сіслей. Співставлення колориту в живописі і тембра в музиці. Відображення імпресіонізму в музиці К. Дебюссі та М. Равеля. Практичне завдання: на вибір відображаємо на полотні своє враження від творів художників-імпресіоністів чи музичні образи, що виникли під час прослуховування музичних композицій. Матеріал: фарби. ✏️ Зайняття №5. 10 листопада — «Музичний портрет та музичні ескізи». Зміст: Систематизація знань про способи вираження в музиці та живописі, що дають можливість передати особливості характеру персонажа (героя). Асоціація музики з кольором та малюнком. Музична подорож виставкою картин (на прикладі творчості М. Мусоргського і В. Гартмана «Картинки з виставки»). Практичне завдання: зобразити ескізні замальовки портретів персонажів музичних творів, що сподобались. Матеріал: пастельні олівці ✏️ Зайняття №6. 17 листопада — «Музичний живопис казок». Зміст: Казкові герої в музиці Е. Гріга, П. Чайковського, А. Лядова, М. Римського-Корсакова, М. Мусоргського, І. Стравінського. Образ Жар-птиці в балеті І. Стравінського. «Російські сезони» Дягілєва. Поняття балет, антреприза, лібрето. Декорації до спектаклів та ескізи театральних костюмів – Л. Бакст, А. Бенуа, В. Серов, І. Білібін, М. Реріх. Практичне завдання: на вибір малюємо образ Жар-птиці, декорації до балету, ескізи костюмів. Матеріал: пастельні олівці. ✏️ Зайняття №7. 24 листопада — «Музичний живопис казок» (продовження). Зміст: Музика для театру. Казкові образи в музиці Е. Гріга до драми Г. Ібсена «Пер Гюнт». Як музика допомагає яскравіше розкрити образ і характер головного героя. Казкові герої на полотнах В. Васнецова, І. Білібіна. Практичне завдання: Працюємо з пластиліном — моделюємо образ казкового персонажа. Матеріал: пластилін. ✏️ Зайняття №8. 1 грудня — «Музика у творах мистецтва». Зміст: Зображення музикантів, співаків, музичних інструментів на полотнах Б. Строцці, М. Караваджо, Рембранта. Знайомство з творчістю литовського музиканта і художника М. Чурльоніса. Розбір музичних жанрів: соната, фуга, прелюдія. Приклади прелюдії та фуги у творчості Й. Баха. Практичне завдання: Малюємо триптіх на запропоновану тему. Матеріал: пастельні олівці. ✏️ Зайняття №9. 8 грудня — «Колір, що звучить, та барвистий звук». Зміст: Поняття «абстракціонізм». В. Кандинський — властивість фарб: колір, тон, інтенсивність. Значення геометричних форм і ліній. Безпредметний живопис. Синестетика: кольоровий слух. А. Скрябін — уявлення про колір. Практичне завдання: Створення абстрактної композиції. Матеріал: картон, кольоровий папір, клей, ножиці. ✏️ Зайняття №10. 15 грудня — «Емоція в кольорі та формі». Випуск, вручення дипломів. Зміст: Взаємодія емоцій та кольору. Як забарвлені емоції. Характер та колір. Можливість «самовиразитися» через абстрактний живопис. Знайомство з технікою «ебру» (давнє мистецство малювання на воді). Історія ебру. Практичне завдання: Малюємо емоції в техніці ебру. Матеріал: Спеціально підготована рідина для малювання, лотки, фарби для ебру, пензлики, шило або зубочистки, папір для перенесення малюнку.

Афиша события — Школа юного музейника / Малюємо музичний живопис казок в Художній музей