События в Одессе 01 грудня 2019

Школа юного музейники / Музика у творах образотворчого мистецтва

01 грудня 2019, 11:00
категория: для дітей
100 грн
место: Художній музей (Софіївська, 5а)

Одеський художній музей відкріває третій сезон «Школи юного музейники»! Запрошуємо юних друзів на зустріч Із мистецтвом.              З 13 жовтня до 15 грудня, щонеділі, ми Проведемо новий курс «Малюємо музику в мире кольору та форми». Цього разу об'єднаємо два ключовими види мистецтва - Музику та Живопис - щоб помочь Юнім учасникам розсунуті кордони та навчітіся краще розуміті світ.              ✔️ Прієднуйтеся до нас, заповнюючі Реєстраційну форму за ПОСИЛАННЯ: http://bit.ly/2n6AY81.              ПОВНА ПРОГРАМА:              ✏️ заняття №1: 13 жовтня - «Способи виразу в музиці. Динаміка, як засіб зображення простору в музиці »;       ✏️ заняття №2: 20 жовтня - «Контраст у музиці. Що Спільного между контрастом в музиці та контрастом у жівопісі »;       ✏️ заняття №3: 27 жовтня - «Образи природи в музиці та жівопісі»;       ✏️ заняття №4: 3 листопада - «" Музичні фарби "у творах композиторів-імпресіоністів»;       ✏️ заняття №5: 10 листопада - «Музичний портрет та музичні Ескізи»;       ✏️ заняття №6: 17 листопада - «Музичний живопис казок»;       ✏️ заняття №7: 24 листопада - «Музичний живопис казок» (продовження)       ✏️ заняття №8: 1 грудня - «Музика у творах образотворчого мистецтва»;       ✏️ заняття №9: 8 грудня - «Колір, что звучить та Барвистий звук»;       ✏️ заняття №10: 15 грудня - «Емоція в кольорі та форме». Випуск, вручення дипломів.               Коли: щонеділі з 13 жовтня до 15 грудня об 11:00, 13:00 и 15:00.        Де: Одеський художній музей (вул. Софіївська, 5а).       ☎️ Телефони для довідок: + 38-093-735-34-44; + 38-048-735-34-44 Вартість:       разове заняття - 100 грн;       абонемент на курс - 800 грн;       для кількох дітей з однієї сім'ї знижка - 10%.               Реєстрація: http://bit.ly/2n6AY81.        Максимальна Кількість учасников у групі: 16 дітей.              Щонеділі заняття відбуватімуться у трьох групах:              І група - 11:00 - від 5 до 8 років.       ІІ група - 13.00 - від 9 до 12 років.       ІІI група - 15:00 - від 13 до 15 років.              У випадка, если групу не укомплектоване, є можлівість відвідуваті заняття вібірково - ВАРТІСТЬ одного заняття 100 грн.               Обов'язково зареєструйтеся на разове заняття: http://bit.ly/2n6AY81.               Програму Школи юного музейники розроб та проводітіме:              Лариса Бердіярова - вікладачка Теорії музики, методистка художньо-естетичного циклу, любити малювати в техніці ебру (малювання на воді), декупаж та будь-які природні матеріали.              Асістентка - Олена Трояненко, реставраторка Одеського художнього музею. Закінчила ОХУ ім. Грекова. Любити писати живопис, делать скетчі, малювати з дітьми.              Нагадуємо, что заняття проходять без участия дорослих и чекаємо з нетерпінням на новому курсі в музеї!       _____________________________________________________              ❤️ ДЕТАЛІ ЗАЙНЯТИ:              ✏️ Зайняття №1. 13 жовтня - «Способи виразу в музиці. Динаміка, як засіб зображення простору в музиці ».Зміст: Спорідненість музики та живопису. Загальні закони та правила побудова твору (сіметрія, ритм, тональність, акцент, центр композіції). Співставлення рельєфу та фону в жівопісі з дінамікою в музиці. Розглядаємо твори живопису з точки зору дінамічніх відтінків.              Практичне завдання: Малюємо світанок. Як зобразіті дінамічні відтінкі художнімі засоби віразності.              Матеріал: Фарба (гуаш).              ✏️ Зайняття №2. 20 жовтня - «Контраст у музиці. Що Спільного между контрастом в музиці та контрастом у жівопісі ».              Зміст: Бесіда про контрасти в музиці та жівопісі, візначаємо, Які засоби Музичної та художньої віразності передаються контрастність творів. Співставлення контрастів в музиці (лад, темп, динаміка, звуковісотність) и контрасту в жівопісі (колір, масштабність).              Практичне завдання: Малюємо натюрморт. С помощью художніх ЗАСОБІВ віразності (контрастної Зміни кольору, чіткіх ліній та форм) передаємо на полотні своє сприйняттів и розуміння контрасту.              Матеріал: крейда.              ✏️ Зайняття №3. 27 жовтня - «Образи природи в музиці й жівопісі».Зміст: Визначення зрозуміти «музика» и «природа». На прікладі Музична творів різних епох прослідковуємо розвиток образу природи від наслідування голосів та звуків природи до романтичного сприйняттів світу людини. Образи природи в музиці Й. Гайдна, А. Вівальді, Ф. Шуберта, П. Чайковського, Е. Гріга, М. Римського-Корсакова, С. Рахманінова. Образи пейзажного живопису. Об'єктивна та суб'єктивна Сторони пейзажу. Образ природи в жівопісі Саврасова, Левітана, Куінджі, Костанді, Жуковського.              Практичне завдання: на вибір создать вігаданій чи баченій Ранее пейзаж або за Музична чи художнім твором.              Матеріал: фарби.              ✏️ Зайняття №4. 3 листопада - «" Музичні фарби "у творах композиторів-імпресіоністів».              Зміст: Знайомство з характерними рісамі імпресіонізму, его основні представник: К. Моне, О. Ренуар, Е. Дега, К. Піссарро, А. Сіслей. Співставлення колориту в жівопісі и тембру в музиці. Відображення імпресіонізму в музиці К. Дебюссі та М. Равеля.              Практичне завдання: на вибір відображаємо на полотні своє враження від творів художників-імпресіоністів чи музичні образи, что вініклі во время прослуховування Музичний композіцій.              Матеріал: фарби.              ✏️ Зайняття №5. 10 листопада - «Музичний портрет та музичні Ескізи».Зміст: систематизація знань для прийому вираженості в музиці та жівопісі, что дають можлівість Передат Особливості характеру персонажа (героя). Асоціація музики з кольору та малюнком. Музична подорож Виставка картин (на прікладі творчості М. Мусоргського і В. Гартмана «Картинки з виставки»).              Практичне завдання: зобразіті ескізні замальовки портретів персонажів Музична творів, что сподобались.              Матеріал: пастельні Олівці              ✏️ Зайняття №6. 17 листопада - «Музичний живопис казок».              Зміст: Казкові герої в музиці Е. Гріга, П. Чайковського, А. Лядова, М. Римського-Корсакова, М. Мусоргського, І. Стравінського. Образ Жар-птиці в балеті І. Стравінського. «Російські сезони» Дягілєва. Поняття балет, антреприза, лібрето. Декорації до спектаклів та Ескізи театральних костюмів - Л. Бакст, А. Бенуа, В. Сєров, І. Білібін, М. Реріх.              Практичне завдання: на вибір Малюємо образ Жар-птиці, декорації до балету, Ескізи костюмів.              Матеріал: пастельні Олівці.              ✏️ Зайняття №7. 24 листопада - «Музичний живопис казок» (продовження).              Зміст: Музика для театру. Казкові образи в музиці Е. Гріга до драми Г. Ібсена «Пер Гюнт». Як музика допомагає яскравіше Розкрити образ и характер головного героя. Казкові герої на полотнах В. Васнецова, І. Білібіна.              Практичне завдання: Працюємо з пластіліном - моделюємо образ казкових персонажа.              Матеріал: пластилін.              ✏️ Зайняття №8. 1 грудня - «Музика у творах мистецтва».Зміст: Зображення музикантів, співаків, музична ІНСТРУМЕНТІВ на полотнах Б. Строцці, М. Караваджо, Рембрандта. Знайомство з творчістю литовського музиканта и художника М. Чурльоніса. Розбір Музична жанрів: соната, фуга, Прелюдія. Приклад прелюдії та фуги у творчості Й. Баха.              Практичне завдання: Малюємо тріптіх на запропоновану тему.              Матеріал: пастельні Олівці.              ✏️ Зайняття №9. 8 грудня - «Колір, что звучить, та Барвистий звук».              Зміст: Поняття «абстракціонізм». В. Кандинського - властівість фарб: колір, тон, інтенсівність. Значення геометричних форм и ліній. Безпредметній живопис. Сінестетіка: кольоровий слух. А. Скрябін - уявлення про колір.              Практичне завдання: Створення абстрактної композіції.              Матеріал: картон, кольоровий папір, клей, ножиці.              ✏️ Зайняття №10. 15 грудня - «Емоція в кольорі та форме». Випуск, вручення дипломів.              Зміст: Взаємодія емоцій та кольору. Як забарвлені емоції. Характер та колір. Можлівість «самовіразітіся» через абстрактного живопису. Знайомство з технікою «ебру» (давнє містецство малювання на воді). Історія ебру.              Практичне завдання: Малюємо емоції в техніці ебру.              Матеріал: Спеціально підготована рідина для малювання, лотки, фарби для ебру, пензлик, шило або зубочистки, папір для перенесення малюнку.

Афиша события — Школа юного музейники / Музика у творах образотворчого мистецтва в Художній музей