Аналітика в маркетингу / Комплексний курс
Єдиний курс, який об'єднав offline, web і продуктову аналітику. Навчимо працювати з даними не тільки на словах, а й на практиці. Ти більше не будеш ламати голову над тим, що таке кореляція, навіщо використовувати одновимірний масив даних, як розрахувати сезонність і яку атрибуцію використовувати. Навчимо працювати з Google Analytics, Google Optimize, Google Tag Manager, Apps Flyer, Mixpanel і іншими важливими інструментами. Ознайомитися з повною програмою курсу ▶ ️ http://mim.website/course/analytics Для кого цей курс? Студенти маркетологи Почни свою кар'єру аналітиком в компанії. Це один з найпоширеніших способів пройти вгору по кар'єрних сходах. Маркетологі Отримай можливість оперувати своїми доводами і перевіряти гіпотези за допомогою цифр. Це економить час і інші ресурси. Руководітелі відділів маркетингу Приймай правильні рішення оперуючи великими обсягами даних самостійно або через постановку коректних задач аналітику. Хто викладає? Олексій Шуліков - Marketing specialist TapMedia. Працював PPC-спеціалістом в компанії "Цитрус». В TapMedia займається просуванням продуктів кампанії на західні ринки, а також впровадженням наскрізний аналітики. Оксана Яшкина - Професор кафедри маркетингу ОНПУ, д.е.н.Має понад 100 наукових публікацій, в тому числі в Scopus і Web of Science. Стажувалася в Празькому інституті підвищення кваліфікації, Люблінському технічному університеті Politechnika Lubelska, Університеті соціальних наук в Польщі. Коли? Початок занять - 19 листопада Реєстрація ▶ ️ http://mim.website/course/analytics Контакти: +38 (063) 419 93 30 +38 (067) 893 19 35 ✉️ info@mim.website Міжнародний інститут маркетингу (МІМ) - інститут неформального маркетингового освіти для отримання практичних знань від фахівців міжнародних компаній.