События в Одессе 23 травня 2020

Суворі та Стильні: виставковий проєкт Одеського художнього

23 травня 2020, 11:30
категория: виставка
место: Художній музей (Софіївська, 5а)

Ми маємо сделать все, аби запобігті Поширення коронавірусу COVID-19, тож ДО 22 ТРАВНЯ в Одеський художньому ПРІЗУПІНЕНО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ, а всі наші події скасовано або перенесено. Ми, як и Ранее, заклікаємо зберігаті спокій и просимо за возможности втріматіся від відвідування публічніх Місць, а за будь-якіх сімптомів недуги звернути до лікарів. Чекаємо вас на виставку, коли ситуация стабілізується        _____________________________________________________________              «Суворі та Стильні» - головний виставковий проєкт Одеського художнього 2020 року. ВІН є логічнім продовження виставки «Ексгумація» (2018-2019), яка познайоміла глядача з мистецтвом соцреалізму Із Зібрання Одеського художнього.              «Ексгумація» завершувалася свого роду виходом Із соцреалізму в «мистецтво відлиги», з его відмовою від ідеологічніх та естетичних догм сталінської епохи. На зміну Їм прийшла так званні «дрібнотем'я», реабілітація буденного та повсякденного, дегероїзація персонажу, что перестає буті носієм колективного героїзму и розкрівається через ПРИВАТНІ переживання. «Мистецтво відлиги» протіставляє образ «будівельника ідеального світу» праву людини на особисте щастя, Пожалуйста в сталінську епохи вважаю «міщанством». Воно стало перехіднім епізодом від сталінського соцреалізму до «суворого стилю» (срок Олександра Каменських), что ставши домінуючім трендом у Радянський містецтві 1960-х років.Нове покоління художніків- «суровостільців» намагались по-новому усвідоміті дійсність. Соцреалізм Офіційно Було оголошено «не стиль, проти методом», что відкрівало простір для пошуків в Галузі художньої навички та повернення до перерваніх традіцій модернізму та авангарду - як вітчізняного, так и зарубіжного. Художники Надаються предпочтение лаконізму та концентрованості, значущості першоплановіх крупних форм, віразності графічного силуету та великих кольорових площинах. Смороду часто звертають до ліпкі об'єму с помощью кольору, до щільної масі фарби, сезаністськіх традіцій «Бубновий валет», прійомів монументального мистецтва.              Новий рух представлено на віставці пізнімі роботами засновніків «суворого стилю»: Віктора Іванова, Петра Осовська, Миколи Андронова и около до них, проти тимі, хто рухався своим шляхом, Андрія Мільнікова, Дмитра Жілінського, Анатолія Нікіча.              Український «суворий стиль» на віставці представлено роботами Тетяни Яблонської з ее фольклорними мотивами, у работе Михайла Антончика «Мої вчителі Єлева та Петрицький», что декларує наступніцтво по відношенню до досвіду українського авангарду та бойчукізму.Більш чем половина представлених на віставці імен - це майстри одеського живопису. На Відміну Від більшої части московських «суворостільців», про якіх можна Сказати «художники без Раю», Одесити Шукало и знаходится свой локальний Рай у враженнями дитинства та емоціях юних років, у мазку та кольорі, а головне - в осліплюючому вібліскуючому морі. Смороду зроби спробую нового прочитання колористичної та поетичної спадщини Південно-руської школи, а такоже досвіду одеських «Незалежних», про якіх тоді знали дуже мало. Найяскравіше за всех ЦІ Тенденції проявити у творчості представлених на віставці Олександра Ацманчук, Юрія Єгорова, В'ячеслава Токарєва, Володимира Власова, Олексія Попова, Михайла Тодорова, а такоже їхніх безпосередніх наслідувачів - Святослава Божія, Ореста Слешінського, Адольфа Лози та других. Саме для одеських художників 60-х Ми пропонуємо нове визначення - «суворі та Стильні», підкреслюючі їх спільність и різність Із мейнстрімом того часу.              Виставка простежує розвиток «суворого стилю» - від 1956 року, моменту розвінчання культу особистості Сталіна, до середини 70-х, застійного брежнєвського часу. У 70-х роках Вже немає Спільного радянського українського мистецтва - існує много его окремий віпадків. І нонконформізм, что виник у ЦІ роки, - це або вихід Із «суворого стилю», або его наслідок.Художні Пошуки одеських «Суворов та стильний» стали відправною точкою и дали Поштовх художникам следующего поколения, у тому чіслі майбутнім нонконформістам. Тому на Цій віставці ми вірішілі такоже Показати Ранні роботи Людмили Ястреб, Віктора Маринюка, Валерія Басанця, Володимира Стрельникова, Валентина Хруща, Мойсея черешні, Люсьєна Дульфана, Юрія Коваленка.              ЦІ художники Згідно відкрілі нову сторінку одеського мистецтва. Ось чому Перш чем Говорити про сучасність, ми маємо Показати, что буквально стояло перед цією сучасністю.               Де: Одеський художній музей (вул. Софіївська, 5а)        Коли: Відкриття - 13 березня, у п'ятницю, о 15:00, виставка тріватіме з 13 березня до 22 травня 2020 року        Вхід на Відкриття вільний              Виставку організовано за ПІДТРИМКИ Одеського міського голови Геннадія Труханова.              Партнери виставки:       Український інститут национальной пам'яті       Музей сучасного мистецтва Одеси       Nt-Art Gallery       Одеський художній коледж імМБГрекова              На віставці експонуються робота із Зібрання Одеського художнього музею, коллекцій Музею сучасного мистецтва Одеси та Одеського художнього коледжу ім. М.Б. Грекова, а такоже з колекцій родин Верник, Віродовіх-Вільштейн, Михайлових-Божий, Музальовіх, Шевчуків, Щербини и колекцій Валерія Басанця, Анатолія Ганкевича, Віктора Маринюка, Олександра Ройтбурда, Олександра Шевчука.              Детальніше про виставку: https://www.ofam.org.ua/severeandstylish              До зустрічі в музеї!

Афиша события — Суворі та Стильні: виставковий проєкт Одеського художнього в Художній музей