События в Одессе 28 червня 2020

Школа юного музейника / Історія мистецтв

28 червня 2020, 11:00
категория: онлайн
место: Художній музей (Софіївська, 5а)

Одеський художній музей розпочинає адаптований курс історії мистецтв «Школи юного музейника». Чотирирічний курс з 4 весняних та 4 осінніх блоків почнеться з мистецтва Стародавнього світу і послідовно проведе юних музейників від Відродження і Нового часу, крізь Імпресіонізм і Постімпресіонізм, до Модерну і Модернізму, доходячи до найскладнішого періоду — сучасного мистецтва. Власне, мета курсу — підвести слухачів до розуміння мистецтва Постмодернізму. І не просто підвести, а навчити любити його. Адже тільки розуміння навколишнього світу дозволяє людині жити в гармонії із самою собою. ✔️ Купуйте абонементи на курс онлайн на нашому сайті: http://bit.ly/2v9FHcG.  ПРОГРАМА ЧОТИРИРІЧНОГО КУРСУ: 1. Первісне мистецтво та Стародавній світ (весна 2020) 2. Середньовіччя та Відродження (осінь 2020) 3. Новий час (весна 2021) 4. Імпресіонізм (осінь 2021) 5. Постімпресіонізм (весна 2022) 6. Модерн (осінь 2022) 7. Модернізм (весна 2023) 8. Постмодернізм (осінь 2023) З 16 лютого до 5 квітня ми проведемо перший блок «Первісне мистецтво та Стародавній світ», який складатиметься з восьми щонедільних занять. Ми навчимося розуміти мистецтво минулого та дізнаємося про цілі, яким воно слугувало. Розглянемо «історію безперервного руху і переплетення традицій, в якій всі витвори мистецтва співвідносяться з минулим і вказують на майбутнє».  Коли: щонеділі з 16 лютого до 5 квітня об 11:00, 13:00 та 15:00.  Де: Одеський художній музей (вул. Софіївська, 5а). ☎️ Телефони для довідок: +38-093-735-34-44; +38-048-735-34-44 Максимальна кількість учасників у групі: 16 дітей.  Вартість: абонемент на перший блок (8 весняних занять) — 1000 грн. для кількох дітей з однієї сім'ї знижка — 10% (при покупці в касі музею). У випадку, якщо групу не укомплектовано, є можливість відвідувати заняття вибірково — вартість одного заняття 150 грн. Щонеділі заняття відбуватимуться у трьох групах: І група — 11:00 — 5-8 років (немає місць); ІІ група — 13:00 — 9-12 років (немає місць); ІІI група — 15:00 — 13-15 років (немає місць). ПОВНА ПРОГРАМА: ✏️ заняття №1: 16 лютого — «Шедеври первісного мистецтва: печери Альтаміра та Ласко»; ✏️ заняття №2: 23 лютого — «Мистецтво Месопотамії: піднесення та падіння»; ✏️ заняття №3: 1 березня — «Стародавній Єгипет: мистецтво, що прагне вічності»; ✏️ заняття №4: 8 березня — «Крито-мікенська культура: міфологія, що ожила»; ✏️ заняття №5: 15 березня — «Антична Греція: природність, краса та гармонія»; ✏️ заняття №6: 22 березня — «Елінізм: об’єднання грецького та східного світів»; ✏️ заняття №7: 29 березня — «Стародавній Рим: від етрусків до занепаду імперії»; ✏️ заняття №8: 5 квітня — «Причорномор’я: таємниці золота скіфів».  Програму Школи юного музейника підготувала Віра Фенелонова — мистецтвознавиця з художньою освітою та більш ніж 10-річним стажем роботи зі студентами-дизайнерами за власними авторськими програмами: композиції, історії мистецтва та основам рисунка. Заняття проводитимуть: ‍ Юлія Богачева — магістерка культурології, викладачка теорії та історії культури. Мама двох дітей, один з яких отримав художню та культурологічну освіту. ‍ Юлія Жаркова — архітекторка, реставраторка. Знімає короткометражки. Пише музику, займається графікою, живописом, пише тексти про мистецтво, веде меморіальний сайт одеського художника Валентина Хруща. Нагадуємо, що заняття проходять без участі дорослих, і чекаємо вас у музеї! _________________________________________________________________ ДЕТАЛІ ЗАНЯТЬ: ✏️ Заняття №1: 16 лютого — «Шедеври первісного мистецтва: печери Альтаміра та Ласко» Зміст: «Галереї» художньої творчості первісних пращурів. Тварини, сцени полювання, фігури людей, танці, як предмет первісного образотворчого мистецтва. Практична частина: Розглядаємо фотографії, виконуємо в альбомі замальовку: «Бізон» з печери Альтаміра. ✏️ Заняття №2: 23 лютого — «Мистецтво Месопотамії: піднесення та падіння» Зміст: Становлення основних видів мистецтва: архітектури, скульптури, літератури, музики, театру і т.д. Знайомимося з культурою Стародавньої Месопотамії, історією великих та малих держав: Шумери, Аккадія, Вавилон і Ассирія. Практична частина: Розглядаємо зображення збережених культурних пам’яток та виконуємо в альбомі замальовку однієї з тварин на брамі богині Іштар. ✏️ Заняття №3: 1 березня — «Стародавній Єгипет: мистецтво, що прагне вічності» Зміст: Ідея вічності і незмінності. Монументальність та канонічність давньоєгипетської культури. Міфологія та мистецтво Єгипту. Вивчаємо історію фараона Аменхотепа IV — персонажа єгипетської історії, якому вдалося похитнути міцні основи стилю. Практична частина: Розглядаємо зображення витворів давньоєгипетського мистецтва та виконуємо в альбомі замальовку «Риби та птиці». ✏️ Заняття №4: 8 березня — «Крито-мікенська культура: міфологія, що ожила» Зміст: Егейська доба. Легендарний світ із центром на острові Крит (пізніше — тієї частини грецького материка, де знаходиться місто Мікени). Грецький міф про Лабіринт і його зв’язок з реальним палацем у Кноссі. Оповіді про жахливого бика — правда чи вигадка? Практична частина: Розглядаємо зображення та виконуємо в альбомі замальовку «Цар-жрець». ✏️ Заняття №5: 15 березня — «Антична Греція: природність, краса та гармонія» Зміст: Нове розуміння та ставлення до людини. Мета мистецтва — прагнення втілити ідеальну тілесну красу людини та розкрити її складний духовний світ. Унікальні витвори архітектури та скульптури Стародавньої Греції у списку «Семи чудес світу». Практична частина: Розглядаємо зображення та виконуємо в альбомі замальовки деталі Парфенону «Кінь і вершник». ✏️ Заняття №6: 22 березня — «Еллінізм: об’єднання грецького та східного світів» Зміст: Об'єднання елементів грецької культури зі східними культурними традиціями: від Сицилії на заході до Середньої Азії та Індії на сході, від Боспорського царства у Північному Причорномор'ї до Нубії в екваторіальній Африці. Практична частина: Розглядаємо зображення та виконуємо в альбомі замальовку Фароського маяку. ✏️ Заняття №7: 29 березня — «Стародавній Рим: від етрусків до занепаду імперії» Зміст: Римська держава — від Британських островів до Єгипту. Римське мистецтво як вище досягнення та підсумок розвитку давнього мистецтва. Головні святині — храм Юпітеру, Юнони і Мінерви на Капітолії, емблема Риму — статуя вовчиці, яка, за легендою, вигодувала його близнюків-засновників — Ромула та Рема. Головний герой — людина героїчна, яка прагне підпорядкувати світ силою. Практична частина: Розглядаємо зображення та виконуємо в альбомі замальовку «Капітолійська вовчиця». ✏️ Заняття №8: 5 квітня — «Причорномор’я: таємниці золота скіфів» Зміст: Північне Причорномор'я I тисячоліття до н. е. Розквіт скіфської культури та ювелірної справи давньої Європи. Міфи та таємниці золота давніх кочових народів. Писання Геродота. Практична частина: Розглядаємо зображення та виконуємо в альбомі замальовку «Золотий олень».

Афиша события — Школа юного музейника / Історія мистецтв в Художній музей