События в Одессе 23 липня 2020

Як продавати в "новою нормою", презентуючи віддалено?

23 липня 2020, 10:00
категория: онлайн
от 150 до 250 грн
место: Адреса проведення (уточнюється при реєстрації)

Тема: Як продавати в «новою нормою»? Проведення презентацій на відстані (дистанційно). У тому числі презентацій по телефону. Епідемія закінчиться. І нас всіх чекає «New Normal», «Нова нормальність» - обов'язкові правила і стандарти для ВСІХ сфер, особливо для туризму і гостинності. А що у продажах і з продажами? Як комунікувати з Клієнтами на відстані, якщо це відстань – це, можливо, «нова норма»? Щоб перша «віддалена» презентація пройшла гладко, наскільки це можливо, для першого досвіду, розглянемо на вебінарі два етапи: ✔ підготовка ✔ проведення. На ранковому форматі, в онлайні продовжуємо коригувати комунікацію в продажах. Онлайн-онлайн-онлайн. ★★★ Що буде на вебінарі? (сніданок ви самі собі організовуєте і сервируете:)  Ефективні презентації на відстані: 1. Підготовка: + Структура виступу: «Класична», а що, є якась «класика»? Структура «проповіді» Професійний спікер, презентатор (продажу) – це, хто? Що вміє і робить? + Аудиторія + Слайди? 2. Проведення + Контроль присутності + Контроль стану ✔ І, звичайно, будуть кейси (ситуації), які розглянемо, проаналізуємо (груповим розумом) і зробимо висновки. ★ Бонус: ✔ після вебінару учасники онлайну, отримають зворотній зв'язок та коментарі спікера за своїм реальним комунікацій в продажах. Дам більше деталей по кожному пункту програми в публікаціях тут, на сторінці заходу ДО нашої зустрічі на вебінарі (у ZOOM).  Реєстрація – простіше простого: + Позначка тут, на сторінці заходу, на вибір, «Інтерес» або «Піду». І я вийду на зв'язок, щоб уточнити/повідомити деталі участі. + Оплата. Контакти Ольги Антонової, питань – завжди рада:  +38 (067) 48 444 92 telegram, whatsapp, viber.  Вартість: 150 гривень при оплаті заздалегідь  При участі в двох будь-яких вебінарах в 2020: 250 гривень за обидва-два.  Матеріали у записі = 250 гривень. Так, в запису дорожче :), в комплект входять: + відеозапис + презентація + інші матеріали по темі – в корпоративну Книгу Продажів (Sales Book) або в Портфель/Програму Адаптації Співробітника в продажах. Розклад відкритих заходів у 2020 на сторінці Смачні Продажу.  Організатор Смачні Продажу і Olga Antonova Аудит навичок продавців і менеджерів з продажу; створення корпоративної книги продажів; навчання з супроводом. Ласкаво просимо.

Афиша события — Як продавати в "новою нормою", презентуючи віддалено? в Адреса проведення