События в Одессе 18 липня 2020

Створення і запуск сарафанного радіо

18 липня 2020, 10:00
категория: семінар/тренінг
3200 грн
место: Адреса проведення (уточнюється при реєстрації)

Як компанії залучити в 2-6 разів більше клієнтів без додаткових інвестицій в маркетинг і рекламу за 2-8 місяців Прямо зараз велика кількість людей потребують Вашої допомоги. Але Вам складно конкурувати в цьому морі пропозицій? А потім серце обливається кров'ю, коли Ви приходите і переробляєте за цими ... майстрами. Вам складно говорити про реальну вартість своїх послуг, Ви намагаєтеся економити гроші замовнику і в результаті, буває, працюєте чи не за спасибі. До всього, ви ще й не дуже публічна людина і вважаєте, що Вашу компанію повинні вибирати за якістю роботи, а не за розтиражованому зображенні. Щоб допомагати, важливо продавати. Наявність знань і сертифікатів не гарантує наявність клієнтів. Сарафанне радіо - це те, що рятує Вас в цій ситуації, поки Ви не стали брендом типу BOSCH або Siemens Відмінна якість послуги - необхідна, але не достатня умова. І для того, щоб струмочок рекомендацій перетворився на повноводну річку - потоком рекомендацій треба вміти управляти. Крім того, потрібно навчитися презентувати вартість своїх послуг таким чином, щоб клієнти з будь-яким гаманцем з вашої ЦА могли мати можливість у Вас купити. І з товстим теж! Наші слухачі, які навчилися цієї технології і використовували її на практиці, в 2-8 разів збільшили собі вхідний потік клієнтів, створюючи клієнтів-трансляторів. І при цьому істотно розширивши цінову аудиторію І головне - Ваші мрії зможуть збутися, якщо Ви навчитеся продаватиМи з'єднаємо напрацьовані бізнес-підходи з Вашої експертної в результаті творчої співпраці і поговоримо про особливості просування вашого бренду. Так, потрібно буде задурити. Але воно того варте (згідно відгуків випускників) Ну і, звичайно, ще пару булочок, про які поговоримо на зустрічі Особливо добре технологія сарафанне радіо працює при продажу складних рішень, послуг, у продажу дорогого і ексклюзивного обладнання, в лакшери продажах Створення реклами "з вуст в уста", або потоку рекомендацій, ми починаємо внизу "воронки продажів", при прямій продажу. Його завдання - перетворити воронку в "пісочний годинник" Крім того, ця технологія може використовуватися по відношенню до існуючих клієнтів, дозволяючи розвивати їх, продавати їм додаткові послуги або товари.  Основа технології складається з трьох ключових моментів: 1. Презентація вартості Ваших послуг. Ми разом з Вами пропишемо грамотну відповідь на вхідний дзвінок про вартість вашого товару \ послуги таким чином, щоб клієнт прибіг до Вас на зустріч і вже більше нікого не шукав Ви, як продавець і продукт, який ви представляєте, повинні мати своє "обличчя". На курсі ми розробимо Ваш спосіб його уявлення, який вкорениться у свідомості клієнта. Саме це подання буде з'являтися в голові клієнта, коли він подумає про те, щоб порекомендувати Вас друзямМи пропишемо презентацію цієї відзнаки (по спец формулами). Коли він захоче вас порекомендувати, у нього повинен бути простий і доступний текст, щоб нові потенційні клієнти вас відокремили від інших і головне запомнілі 2. Створення довіри до вашого продукту. Формує його продавець своїм умінням вибудовувати довірче відносини Це найскладніший і найважливіший етап. Тут важливо навчитися спілкуватися з клієнтом так, щоб він переконався в тому, що ви і тільки ви розумієте його специфіку, його запит, його завдання. Ви і тільки ви в змозі створити і дати саме те, що йому потрібно Для цього ми створимо (знову таки, по спец технології) і пропишемо скрипт продає консультування клієнтів Будемо відпрацьовувати розуміє слухання, вчитися створювати презентацію зрозумілою для клієнта мовою, вирішуючи його завдання вашим продуктом для різних цінових категорій. І. Обробляти заперечення таким чином, щоб в результаті, по-перше, отримати лояльного клієнта, а по-друге, навчитися використовувати заперечення для розвитку свого бізнесу 3. У маркетингу це називається "дай клієнту більше, ніж він чекає" і часто вирішують цю задачу подарунками, знижками. Ми працюємо глибше, створюючи за технологією 101-го відсотка те, що для компанії коштує дешево, але дуже високо цінується клієнтом. Що на перший погляд не очевидно, але спонукає клієнта всім про вас розповідати, рекомендувати і самому працювати тільки з вами. Що створює WOW ефеект.В процесі ми познайомимося з психологією купівельної поведінки, що дозволить вам надалі "підкручувати настройки" самостійно, покращувати і розвивати цей канал Група до 6 осіб для того, щоб мати можливість врахувати як специфіку бізнесу, так і цільову аудиторію кожного з учасників Автор і ведуча Людмила ЦАРЮК бізнес-тренер более 30 років проведення успішних бізнес-тренінгів, в основному, про продажу, для малого і середнього бізнесу, які отримали найвищу оцінку таким компаній, як BOSCH, Buderus, LAPP, Danffoss, банки, туристичні послуги та багато багато, багато (за тридцять років то) інші ! ️ де і була створена ця технологія, псіхолог, закончіла Київського державного університету ім. Шевченко з червоним дипломом, аспірантуру НДІ Соціальної і політ психології 18 років науковий співробітник там же пять років викладання в НТУУ "Київський Політехнічний Інстмтут" на факультетах фіфті, ІПСА, теплоенергетики та ін Нам здається або Вам таке треба? Якщо треба, бігом займайте своє місце п̶о̶д̶ ̶с̶о̶л̶н̶ц̶е̶м в нашій групі! Ви отримаєте:  Звичайно ж, збільшення кількості клієнтів в 2-6 разів;  Збільшення кількості лояльних клієнтів з існуючих;  Збільшення доходу і можливість придбати те, про що давно мріяли;  Задоволення від роботи з клієнтами, відчуття впевненості в собі, і навіть безпеки і стабільності в будь-якій економічній ситуації;  Навички презентації (продажу) себе;  Навички продає слухання; Навички продає консультування; У Вас з'являться:  Нові звички: вміти слухати так, щоб Вам платили  Думати в позитиві, бачити позитивні сторони в тому, що відбувається;  Оптимізм  Привабливість для інших людей. Ви перейдете на новий рівень експертність в справах своїх клієнтів - Ви набагато краще станете розуміти їх бізнес, їх проблеми та завдання; а якщо зможете вирішити їх "хитромудрі завдання" то зможете створити нові продукти і сервіси і вийти з "Червоного океану" конкуренції в "Блакитний океан", де у Вас не буде конкурентів Дізнаєтеся свої сильні, слабкі і унікальні боку очима Ваших клієнтів і, можливо, подкорректіруете свою фокусування і / або дивергенцію (хто знає))) І, нарешті, Ви перейдете на новий рівень мислення, і, як наслідок, отримаєте нове оточення, нові можливості Модуль 1. Що клієнти купують насправді, коли купують. "Сліпе пляма" більшості продавців. Платоспроможні клієнти, яких не бачать  що клієнти шукають насправді, здійснюючи покупки;  як вони приймають рішення; як зробити, щоб клієнт прийняв правильне для себе рішення  раціональні та емоційні рішення - як на це впливати  як скласти пропозицію, від якої не можна відмовитися. Складові частини  покупці, яких не бачить більшість консультантів - Ваш квиток в новий сегмент ринку: • визначаємо тих покупців, яких Ви не бачите; • переходимо на їхню мову і робимо своїми клієнтами прийом вхідного дзвінка: прописуємо відповідь на питання "Скільки у Вас коштує Х" таким чином, щоб, • по-перше, гарантовано взяти свій сегмент, що не занизити вартість, але і не завищити і • по-друге, щоб призначити з клієнтом зустріч і він вже більше нікого не шукав! модуль 2 Продає презентація себе  нетворкінг - новий і ефективний спосіб пошуку нових клієнтів.  правила роботи на нетворкінгу для отримання максимального результату  продає презентація себе від 1 хвилини до півтори години. Кожен вийде з чернеткою презентації себе і технологією її побудови для майбутніх завдань  презентація усна і письмова - особливості створення та використання. модуль 3 візуальна психодіагностика  вчимося розпізнавати клієнта за зовнішніми проявами.  визначаємо його критерії Wow консультування (едвайзінга)  технологія Н2Н в роботі з клієнтом і її вплив на стратегію роботи з ним. Введення в Human business.  створення довіри модуль 4 продає консультування Основна частина в технології створення сарафанного радіо. Те, що коштує найдешевше, а цінується найдорожче. Психологи по життю  створюємо способи з'ясування справжніх (іноді прихованих) потреб клієнта. Прописуємо гайд їх з'ясування.  створюємо схему продає консультування. Прописуємо її у вигляді скрипта з'єднуємо свою експертність з істинними потребами клієнта. Наводимо його до розуміння, як насправді він може отримати те, що йому потрібно. І навіть трішечки більше))  створюємо ТЗ  фішки презентації ТЗ модуль 5 Створюємо бізнес-відносини: з випадкового клієнта - в постійного і лояльного  технологія використання заперечень клієнта • по-перше, для перетворення його в постійного і лояльного клієнта і • по-друге, для розвитку своєї компанії та пошуку нових продуктів, сервісів і сегментів ринку Прописуємо скрипт обробки заперечень за цією технологією Поглиблюємо відносини. Створення істинного довіри  Три етапи продає слухання модуль 6 З лояльного клієнта - в клієнта-транслятора  каталізатори трансляції  створюємо, прописуємо і запускаємо  створюємо бачення запуску сарафанного радіо. А хто зможе - план Завершення курсу. Фото. Плюшки і бонуси Інтенсив, два дня з 10.00 до 18-19.00 (в залежності від динаміки процесу) з теорією, аналізом, зворотним зв'язком, практикою і відпрацюванням з розумінням впровадження технології "під ключ" - бери і роби. 3600 грн. Спец ціна для Одеси - 3200 грн. Знижка для "раннііх пташок" 400 грн (передоплата 600 грн до 15 липня) І "приведи друга". Подробиці - в личку або в вайбер по тел.067-522-6667

Афиша события — Створення і запуск сарафанного радіо в Адреса проведення