События в Одессе 01 жовтня 2020

"Код ідентіфікації" художниці IraVish (Ірина Вишневська)

01 жовтня 2020, 11:00
категория: виставка
40 грн
место: Музей західного і східного мистецтва (вул. Пушкінська, 9)

Одеський музей західного і східного мистецтва представляє виставку живопису на вантажних домотканих килимах «Код ідентифікації». Її автор художниця IraVish У кожної людини є код ДНК, який відрізняє його від інших людей на планеті. А чи існує такий код у народів світу? Художниця IraVish (Ірина Вишневська) переконана, що - так, існує. На її думку, це килими і доріжки ручної роботи, які споконвіку тчуть і плетуть практично у всіх куточках світу. Принципово вони відрізняються тільки одним -рісунком. Саме по ньому можна безпомилково визначити, якому народу належить той чи інший килим. У серії живопису «Сни мого дитинства», виконаної на старих домотканих килимах, художниця аналізує, що відбувається з ідентифікаційним кодом нації під впливом глобалізації та геополітичних змін в світі. Для цього вона використовує сюжети з життя гагаузького народу, що компактно проживає на півдні Одеської області та Молдови. Серед цього народу пройшло дитинство художниці, а його культура і традиції надали на неї великий вплив. Перші роботи серії - це розповідь про патріархальний спосіб життя гагаузів і їх національні звичаї ( «Коляда», диптих «Коли в Чадир-Лунга танцюють, на небі розквітають квіти»). До середини серії з'являються сюжети, в яких сторонні образи і ідеіотносітельно повсякденному житті людейпрісутствуют поки ще як паралельний світ (триптих «Космонавти в небі над Чадир-Лунга»). Але так довго тривати не буде.Ідентифікаційний код, а разом з ним і національні традиції, повільно, але системно витісняються, і те, що ще недавно було стороннім, займає їх місце і стає повсякденним ( «Жінки Чадир-Лунгі вийшли на демонстрацію», «Будівельники комунізму»). У заключних роботах серії від національного коду залишаються лише воспомінаніяв вигляді декількох аплікацій троянд, запозичених у старих домотканих килимів ( «Сарана», «Хелловін») - національні традиції тепер стають атрибутом карнавалів, а символами повсякденному житті - сторонні образи та ідеї. Чи погано це чи добре? На ці питання художниця не дає відповіді. Як окремий приклад, використовуючи сюжети з життя гагаузького народу, IraVish (Ірина Вишневська) лише фіксує процеси, що відбуваються сьогодні у всьому світі.  Відкриття виставки відбудеться 18 вересня, о 16.00.  Триватиме виставка до 2 жовтня З огляду на епідеміологічну ситуацію, організатори просять гостей обов'язково мати при собі медичні маски.  Щодня, починаючи з 21 вересня, з 14.00 до 17.00 бажаючі зможуть відвідати авторські екскурсії.  Вартість вхідного квитка - 40 гр. #WEartMuseum працює щодня (крім середи) ⏳ 11:00 - 17:00 (будні дні) ⏳ 11:00 - 18:00 (вихідні дні) _______________________ Одеський музей західного и східного мистецтва представляет виставку живопису на вінажніх домотканих килимах «Код ідентіфікації». Ее автор художниця IraVishУ кожної людини є код ДНК, Який відрізняє его від других людей на планеті. А чи існує такий код у народів світу? Художниця IraVish (Ірина Вишневська) Переконайся, что - так, існує. На ее мнение, ЦІ килими и доріжкі ручної роботи, Які споконвіку тчут и плетуть практично у всех куточки світу. Принципова смороду відрізняються только одним - малюнком та орнаментом. Саме по ньом можна безпомілково візначіті, якому народу Належить тієї чи Інший килим. У Серії живопису «Сни мого дитинства», віконаної на старих домотканих килимах, художниця Аналізує, что відбувається з ідентіфікаційнім кодом нації під Вплив глобалізації та геополітічніх змін в мире. Для цього вона вікорістовує Сюжети з життя гагаузького народу, что компактно прожіває на півдні Одеської області та Молдови. Серед цього народу пройшло дитинство художніці, а его культура і традиції дуже потужно вплнулі на неї. Перші роботи Серії - це Розповідь про патріархальній способ життя гагаузів и їх національні звичаї ( «Коляда», диптих «Коли в Чадір-Лунга Танцюють, на небі розквітають квіти»). До середини Серії з'являються сюжети, в якіх сторонні образи та Ідеї повсякденного життя людей прісутн поки ще, як паралельний світ (триптих «Космонавти в небі над Чадір-Лунга»). Альо так Довго тріваті НЕ буде. Ідентифікаційний код, а разом з ним и національні традиції, Повільно, но системно вітісняються, и, что ще недавно Було Стороннім, займає їх місце и становится повсякдення ( «Жінки Чадір-Лунгі Вийшла на демонстрацію», «Будівельники комунізму»).У заключний роботах Серії від національного коду залішаються лишь спогади у виде декількох аплікацій троянд, запозичення у старих домотканих килимів ( «Сарана», «Хелловін») - національні традиції тепер стають атрибутом карнавалів, а символами повсякденного життя - сторонні образи та Ідеї. Чи погано це чи добре? На ЦІ питання Художниця не дает ВІДПОВІДІ. Як окремий приклад, вікорістовуючі Сюжети з життя гагаузького народу, IraVish (Ірина Вишневська) лишь фіксує процеси, что відбуваються сегодня у всьому мире.  Відкриття виставки состоится 18 вересня, о 16.00.  Тріватіме виставка до 2 жовтня З Огляду на епідеміологічну сітуацію, організаторі просять гостей обов'язково мати при Собі медичні маски.  Щодня, починаючі з 21 вересня, з 14.00 до 17.00 бажаючі зможуть відвідаті авторські екскурсії.  Стоимость вхідного квитка - 40 гр. #WEartMuseum працює Щодня (окрім середи) ⏳ 11:00 - 17:00 (будні дні) ⏳ 11:00 - 18:00 (вихідні дні)

Афиша события — "Код ідентіфікації" художниці IraVish (Ірина Вишневська) в Музей західного і східного мистецтва