Критична цінність для споживачного сегменту, як основа логіки бізнес-проекту
Розробляєте свій інноваційний продукт чи, можливо, вже плануєте вийти з ним на ринок? Перед тим, як виводити продукт на ринок, обов'язково зареєструйтесь на вебінарі ✔️чому споживач має купити ваш інноваційний продукт ✔️що таке критична цінність споживача ✔️скільки має бути критичних цінностей ✔️хто ваші конкуренти та які ваші конкурентні переваги Структура вебінару: лекція зі слайдами презентації розбір у прямому ефірі питань слухачів про критичні цінності цікавих проектів pdf презентації додаткова авторська інформація на тему вебінару Спікер: Вадим Роговський — експерт і член журі в Ukrainian Startup Fund, засновник Startup School, ментор у Startup.Network та Seedstars, кандидат технічних наук, колумніст в інвестиційному порталі «InVenture», доцент в Одеському національному політехнічному університеті, в минулому директорі старту WannaBiz. 20.01 17:00 – 18:30 Онлайн (вебінар) Безкоштовно Реєстрація за посиланням https://diia-business-odesa.com/vebinar-krutuchna-zinnist/