События в Одессе 21 вересня 2019

Реклама в Facebook і Instagram без болю і страху

21 вересня 2019, 10:00
категория: семінар/тренінг
от 950 до 2500 грн
место: Одеська обласна наукова бібліотека ім. М. С. Грушевського (вул. Троїцька, 49/51)

Всього за 1 день ви навчитеся знаходити свою аудиторію, напишіть текст для реклами і зрозумієте як запустити рекламу в Facebook і Instagram, щоб просувати свої проекти і отримувати клієнтів ЧАСТИНА 1: ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ — Як досконало вивчити свою цільову аудиторію, щоб розуміти КОМУ ми пишемо — Стратегія пошуку супер-цільової аудиторії Facebook, щоб кожен раз отримувати максимальний результат, навіть якщо ваш бюджет дуже обмежений. — Різні рівні "теплоти" аудиторії: кому показувати свою рекламу в першу чергу, а головне – як піднімати охоплення і отримувати все більше і більше передплатників. (Вам достатньо почати з мінімальних вкладень, щоб отримати перші продажі і збільшити свій рекламний бюджет). — Як правильно відсівати зайву аудиторію, щоб не зливати гроші на рекламу даремно. Чому не можна показувати свою рекламу відразу всім і як визначити, зібрати та сегментувати аудиторію, щоб значно підвищити конверсію продажів. Покрокова інструкція, з якою ми починаємо підготовку кожної рекламної кампанії. (І як зробити "заготовку", щоб проходити цей етап за кілька кліків). ЧАСТИНА 2: ВАША ПРОПОЗИЦІЯ - ОФФЕР І от, чим ми будемо займатися: — Як швидко створювати тексти, що продають (Більше ніякого перегляду на миготливий курсор на порожньому екрані за 3 години, думаючи, з чого ж почати). — Найпростіший спосіб змусити свої тексти "говорити", щоб їх було легко читати від початку і до кінця. — Найпростіший спосіб підготувати аудиторію до купівлі свого продукту через промо-пост без тиску, без продажів і без гучних обіцянок, за рахунок правильно спланованої воронки продуктів — Чому довгих текстів не існує і який один єдиний критерій визначить "будуть читати ваш текст чи ні". — Формула ефективних рекламних постів: ЩО і ЯК необхідно написати, щоб твій пост прочитали і виконали цільове дію. — Правила оформлення постів, щоб вони не виглядали як чергова реклама, а виділялися в стрічці, привертали увагу і допомагали підняти результати в рекламі ЧАСТИНА 3: РЕКЛАМА В FACEBOOK І INSTAGRAM Справа за малим – потрібно налаштувати рекламну кампанію і почати отримувати потенційних клієнтів. Але коли ви вперше дивіться на рекламний кабінет – стає страшно. Як ніби вас посадили в кабіну літака змусили йти на зліт. Що натискати? Що вибирати? Який формат? Яку ціну ставити? Як підняти охоплення? Це лише мала частина питань. Ось, що буде в цьому блоці: Покрокова інструкція по налаштуванню реклами: що і в якому порядку натискати, щоб запустити свою рекламу в Facebook і Instagram, навіть якщо ви будете робити це в перший раз. — Яку мету вибрати? "Втягнення" або "Генерація лідів"? Яку ставити ціну? І які обмеження, щоб ваша реклама ефективно працювала і потрапляла в стрічки цільової аудиторії. — Як зберегти аудиторію, яка побачила вашу рекламу, клікнула по ній або вчинила цільове дію. (Чи варто говорити, які додаткові можливості це перед вами відкриє і як ви це зможете використовувати для множення своїх результатів? А на нашому тренінгу розповім). — Снайперський підхід до створення рекламної кампанії: як вичавлювати максимум соку з мінімальних бюджетів. — Як правильно провести тести, щоб у підсумку більш ударно розділити бюджет і отримати більший результат. (Це допоможе тобі не зливати гроші даремно, а розумно інвестувати в рекламу кожну копійку). — Як запускати рекламу в Stories? Як запускати відео рекламу? І найважливіше! — Що робити після запуску рекламної кампанії. Розберемо 4 ситуації. Назвемо їх ЩО, РОБИТИ, ЯКЩО? - Що робити, якщо моя реклама не показується? - Що робити, якщо моя реклама не призводить заявки? - Що робити, якщо у мене є звернення і заявки, але немає продажів? - Що робити, якщо мою рекламу заблокував Facebook? (Вчора як раз з толкнулся з цього проблемою. Мій рекламний акаунт Facebook заблокував. Розберемо як з цим боротися) Після цього вам залишиться лише натиснути на кнопку "Запустити". 10:00-11:45 Блок 1: Цільова аудиторія 11:45-12:45 Блок 2: Продукт для реклами 14:00-15:00 Блок 3: Пропозиція(Оффер) для реклами 16:00-16:30 Блок 4: Аудиторія Facebook і Instagram 16:30-17:00 Блок 5: Цілі рекламної кампанії 17:00-18:00 Блок 6: Запуск рекламної кампанії в Facebook і Instagram

Афиша события — Реклама в Facebook і Instagram без болю і страху в Одеська обласна наукова бібліотека ім. М. С. Грушевського