Емпатія у створенні продуктів і процесів
Клиша Євгенія — Lead UX Designer в Angle 2. ⠀ Це вузькоспеціалізована аутсорс команда, яка займається дизайном складних веб-додатків. Ми працюємо з США, Австралією, Пуерто-Ріко, трошки Європою і навіть один раз з Японією і Новою Зеландією. ⠀ Як UX Designer я спеціалізуюся на проектуванні B2B веб-додатків (EHR, Help Desk, etc.). ⠀ Як product owner на стороні дизайн-команди я займаюся збором вимог, делівері, big picture and consistency всього продукту. ⠀ Як team lead, я приймаю роботу дизайн-команди, роблю рев'ю, відповідаю на питання, даю фідбек, захоплююся командою і нашими клієнтами. ⠀ В якийсь момент я зрозуміла, що вміння эмпатировать користувачам (яке є базовим навиком UX дизайнера) варто застосовувати до клієнтів і команді, щоб отримувати кращі результати і процеси. ⠀ ✨ Про що ми поговоримо на лекції? ⠀ Що таке емпатія? Чи є різниця між емпатією, співчуттям, підтримкою і бажанням допомогти. Як впроваджувати емпатію у щоденні процеси. ⠀ Емпатія до користувачів. Класика, якої іноді все ще нехтують. Інструменти дизайнера для створення емпатії на проекті. Як їх використовувати, а не закидати в ящик. ⠀ Емпатія в (вилученої) команді. 10 простих правил щоденного процесу любові і турботи. Чому в команді кожен повинен мати можливість поставити себе на місце іншого, побачити проект очима іншого. Підняти продуктивність, мотивацію, якість роботи через емпатію. ⠀ Емпатія до (віддаленого) клієнта. Як перестати шукати винних і нарешті стати однією командою з клієнтом. Як просувати свої ідеї, не погоджуватися і при цьому залишатися відмінних, поважних відносинах. ⠀ Коли? 24 жовтня о 19:30 ⠀ Скільки? Вартість лекції 300 грн. ⠀ Реєстрація за посиланням — http://bit.ly/2nbfxCl