Курс «Google Ads»
⚡Старт курсу в Одесі - 29.02.20⚡ 10 занять 5 тижнів ⏰30 годин навчання 9 домашніх завдань Переваги наших курсів: - Розбір 1 кейса кожне заняття; - Практика на реальних проектах; - Семінари зі спікерами-експертами; - Додаткові навчальні матеріали; - Сертифікат про проходження курсу; - Допомога в працевлаштуванні. По закінченню курсу Ви зможете: - Працювати з Google Ads; - Запускати рекламні кампанії; - Оптимізувати рекламні кампанії; - Планувати бюджет на рекламу; - Налаштовувати і працювати з аналітикою; - Проводити аудити і складати звіти. Викладач Олександра Марко - в інтернет-маркетингу та веб-розробки з 2012 року, спеціалізується на SEO, Google Ads, воронках продажів. Co-founder digital-агентства «OctoWeb». Програма навчання: Заняття №1 - Введення в Контекстну рекламу - Огляд можливостей Google Ads; - Вибір напрямків товарів / послуг; - Визначення цільової аудиторії; - Інструменти аналізу конкурентів; - Розрахунок бюджету в Google Ads; - Планування результатів реклами. Заняття №2 - Налаштування аналітики - Огляд систем аналітики (ухил на GA); - Установка і настройка Google Tag Manager; - Установка і настройка Google Analytics; - Зв'язок Google Analytics і Google Ads; - Цілі і події в Google Analytics; - Режим налагодження в Google Tag Manager. Заняття №3 - Робота з семантикою- Основи семантики для контекстної реклами; - Інструменти збору ключових запитів; - Угруповання ключових запитів; - Збір і настройка мінус-слів; - Крос-минусовка ключових запитів; - Типи відповідності ключових слів; Заняття №4 - Пошукова реклама - Принципи роботи аукціону; - Ціна за клік в Google Ads; - Призначення ставок і бюджету; - Складання структури аккаунту; - Робота з редактором Adwords Editor. Заняття №5 - Налаштування пошукової реклами - Вибір цілей і типів кампанії; - Налаштування рекламної кампанії; - Публікація ключових слів; - Складання ефективних оголошень; - Робота з розширеннями оголошень; - Види оплати в акаунті Google Ads. Заняття №6 - Рекламні кампанії в КМС - Основні цілі, принцип дії; - Стратегії КМС в Google Ads; - Формати оголошень КМС; - Види таргетингу і настройка; - Створення і запуск кампанії в КМС; - Виключення місць розміщень. Заняття №7 - Налаштування ремаркетингу - Основні цілі, принцип дії; - Налаштування коду ремаркетингу; - Стратегії ремаркетингу в Google Ads; - Створення аудиторій ремаркетингу; - Створення списків ремаркетингу; - Налаштування ремаркетінговой кампанії. Заняття №8 - Оптимізація рекламних кампаній - Оцінка ефективності рекламних кампаній; - Оптимізація пошукової рекламної кампанії; - Оптимізація рекламних кампаній в КМС; - Автоматичні методи оптимізації;- Аналіз результатів оптимізації. Заняття №9 - Звітність та аналітика - Налагодження та аналіз звітів в Google Ads; - Вивчення інструментів Google Analytics; - Створення звітів в Google Analytics; - Доповнення Google Analytics Spreadsheet. Заняття №10 - Іспит і сертифікація - Презентація та захист свого проекту; - Проходження Сертифікації. Навчання проходить 2 рази на тиждень (сб-нд). ❗❗❗ Важливо: для проходження курсу, необхідно мати свій ноутбук