События в Одессе 15 липня 2020

Як працювати з відмовами, "негативними" відгуками, скаргами?

15 липня 2020, 10:00
категория: онлайн
от 150 до 250 грн
место: Адреса проведення (уточнюється при реєстрації)

Тема: Відмови, скарги, негативні відгуки в продажах. Помилки Продавців в роботі з ними. Стандарти гідних продажів на вхідних і вихідних контактах. Професіоналізм Співробітників яскраво проявляється в двох ситуаціях: • коли потрібно врегулювати конфлікт і • коли доводиться відмовляти Клієнту. І іноді нам відмовляють самі Клієнти. На тренінгах з продажу навчають методам, технікам, прийомам роботи з запереченнями клієнта. І рідко хто говорить про те, ЯК делікатно і при цьому гідно заперечити Клієнту. Що ж робити Співробітникам, якщо Клієнту дійсно нічим не можна допомогти? Як думаєте, як швидко Клієнт розпізнає зневага або байдужість Співробітника? Ваші Співробітники «вбивають» Клієнтів одним словом або відроджують Клієнтів до життя? + Відгуки. Які бувають? Всякі потрібні? Всякі важливі? Як отримувати? Чи видаляти «негативні»? Тимчасові рамки реагування. + Як використовувати позитивні відгуки? Задоволений Клієнт - чи може стати адвокатом бренду? А незадоволений?  Конструктивна критика. Сервіс. Комунікації. Який зв'язок і для чого можна використовувати? + Питання і прояв інтересу до Компанії в соц. мережах. Залишати без відповіді? + Як ваша Компанія і Співробітники проявляють інтерес до Відвідувачам / Покупцям, потенційним Клієнтам ДО покупки? + Навіть якщо відмовляють клієнтам зараз, робимо це ТАК, щоб у Клієнта з'явилося бажання звернутися до нас ще раз :-).+ Навіщо копатися в скаргах, претензії, «негативних» відгуках, розбиратися з відмовами? Щоб в тому числі, розуміючи, як НЕ треба, скласти приклади для наслідування і кращі практики як ТРЕБА (best practice). Причому не тільки у кращих гравців галузі / інших галузей, а в НАШІЙ Організації. На ранковому форматі, в онлайні продовжуємо коригувати комунікацію в продажах. У телефонних дзвінках, повідомленнях і листах, а також зустрічах, живих і в онлайні. А хтось почне коригувати. І тим самим створюємо Концентрат Знань всередині Компанії. ★★★ Що буде на вебінарі (на платформі ZOOM) (Сніданок ви самі собі організовуєте і сервіруєте :):  Як працювати в продажах з: ✔Отказамі ✔ Скаргами, претензіями, невдоволенням ✔ «Негативними» відгуками. ✔ І, звичайно, будуть кейси (ситуації Клієнтського досвіду), які розглянемо, проаналізуємо (груповим розумом) і зробимо висновки. ★ Бонус: ✔ після вебінару / Зумінара Учасники онлайну отримають зворотний зв'язок і коментарі речника за своїми реальним комунікацій в продажах. Дам більше деталей по кожному пункту програми в публікаціях тут, на сторінці заходу ДО нашої зустрічі.  Реєстрація - простіше простий: + Відмітка тут, на сторінці заходу, на вибір, «Інтерес» або «Піду». І я вийду на зв'язок, щоб уточнити / повідомити деталі участі. + Оплата. Контакти Ольги Антонової, питань - завжди рада:  +38 (067) 48 444 92telegram, whatsapp, viber.  Вартість: 150 гривень при оплаті заздалегідь  За участю в двох будь-яких вебінарах в 2020: 250 гривень за обидва-два.  Матеріали у записі = 250 гривень. Так, в запису дорожче :), в комплект входять: + відеозапис + презентація + Алгоритм «реабілітації» Клієнта (В конфлікті і інших ситуаціях напруги) + Інші матеріали в корпоративну Книгу Продажів (Sales Book) або в Портфель / Програму Адаптації Співробітника в продажах. Розклад відкритих заходів в 2020 на сторінці Смачні продаж.  Організатор Смачні продаж і Olga Antonova Аудит навичок продавців і менеджерів з продажу; створення корпоративної книги продажів; навчання з супроводом. Ласкаво просимо.

Афиша события — Як працювати з відмовами, "негативними" відгуками, скаргами? в Адреса проведення