Психологія поколінь в маркетингу
Приходь дізнатися, як збільшити конверсію з реклами, спілкуючись зі своєю аудиторією на одній мові. ⠀ Ти вже знаєш, що у різних поколінь різні уподобання і цінності. Але використовуєш ти ці знання під час налаштування реклами? ⠀ Ми навчимо тебе, ніж підкорити бумерів, як потрапити в серце мілленіалу і як заговорити однією мовою з зумер. ⠀ Покоління X, Y, Z - хто вони, і чим відрізняються, крім року народження? Які інструменти працюють для кожної аудиторії, а які будуть марною тратою бюджету? Як продавати через соцмережі тим, хто не довіряє соцмережах, і взагалі звик до паперової розсилці? Яку аудиторію потрібно «атакувати» відразу з усіх боків? Кого найскладніше буде «взяти» Таргет, і що використовувати замість нього? ⠀ Чекаємо тебе на семінарі «Психологія поколінь в маркетингу». ⠀ СПІКЕР СЕМІНАРУ ⠀ Рома Короткий ⠀ Лідер маркетингового агентства DigitalArt. Зібрав команду з 25 експертів всіх напрямків digital. Гуру в Таргеті і маркетингу, який працював з клієнтами від 20 до 55. ⠀ Чекаємо тебе 19 травня в 19:00 в Impact HUB ⠀ Залишилося всього 16 місць, успей забронювати за посиланням! ♂️